FC Barcelona - Elx: Guanyar per passar pàgina
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El futbol, per sort o per desgràcia, no acostuma a donar massa temps per a llepar-se les ferides o per a gaudir de les victòries. Aquesta vegada, però, la derrota en el Clàssic s'ha hagut de pair durant una setmana sencera, atès que els culers no han tingut partit de Copa, exempts de les dues primeres rondes com a participant de la Supercopa. Potser ha estat una setmana llarga després de caure a Madrid, però la pilota torna a rodar aquest diumenge (18.30h) a l'Estadi Olímpic, amb la visita de l'Elx, un dels equips revelació d'aquest inici de temporada.
Sumar de tres tot i les baixes
Per als de Hansi Flick, com gairebé sempre, no hi ha una altra opció que no sigui la de sumar els tres punts per seguir a cinc del líder i no desenganxar-se abans de l'aturada internacional d'aquí a dues setmanes. En aquest moment de la temporada, amb baixes sensibles com les de Pedri, l'últim a caure, els culers han de guanyar o guanyar per a poder passar un tram complicat i anar recuperant efectius.
La revelació, amb toc blaugrana
Al davant hi haurà un equip que, tot i ser nouvingut a la categoria, està quallant un gran inici de temporada. Amb 14 punts després de 10 partits, està més que instal·lat a la zona còmoda de la classificació, i acaba de passar amb solvència la seva eliminatòria de Copa contra Los Garres (0-4). L'Elx té impregnat el segell del seu entrenador, Eder Sarabia, que tornarà a Barcelona juntament amb Iñaki Peña i Héctor Fort, cedits al conjunt alacantí.
El tècnic basc, qui fou segon entrenador culer amb Quique Setién, va assolir l'ascens amb els il·licitans amb un gran futbol, protagonista amb pilota i valent, i no ha variat l'estil amb l'ascens. A més, reforçat amb davanters importants com André da Silva, Rafa Mir o Álvaro Rodríguez, ha afegit olfacte golejador a tot el futbol que acumulen a la zona de màquines, amb futbolistes com Aleix Febas o el jove Rodrigo Mendoza com a homes destacats.
Tres partits de guanyar o guanyar abans de l'aturada
En defensa, l'austríac Affengruber comanda una defensa de tres centrals, amb l'experimentat Bigas com a escuder i carrilers molt complementaris com Álvaro Núñez, amb passat al Barça Atlètic, o Germán Valera. És un equip que voldrà tenir la pilota, també contra el Barça, i els culers hauran d'imposar el seu joc per a tornar al camí de la victòria abans de viatjar a Bruges a la Champions i a Vigo, la setmana vinent, abans de l'aturada. Tres partits que no es poden escapar. El primer, l'únic a casa,
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç