Aprovats els acords comercials amb Midea i Novadial Corporate
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
En la parcel·la comercial l’Assemblea General Ordinària celebrada aquest diumenge ha permès tirar endavant dos nous acords que el Club ha segellat en els darrers mesos.
D’una banda, l’aprovació de Midea com a nou Main Partner i Official Home Appliances Partner del FC Barcelona a partir de la temporada 2025/26. El FC Barcelona va presentar aquesta entesa el passat mes de setembre que implicarà que el logotip de la marca xinesa d’electrodomèstics intel·ligents estigui visible a la màniga esquerra de la samarreta del primer equip masculí a partir de l’1 de juliol del 2026, entre altres actius de patrocini. Aquest punt de l’ordre del dia ha estat aprovat per un 87,9 per cent dels vots, amb 321 vots a favor, 25 en contra i 19 en blanc.
D’altra banda, també s’ha donat llum verda a l’acord de llicència per al negoci Can Barça, una nova iniciativa comercial del Club que, a través de l’empresa Novadial Corporate, crearà espais de restauració amb la imatge i la marca del FC Barcelona a escala internacional. Aquest acord ha estat aprovat per un 75,9 per cent dels vots, amb 272 vots a favor, 52 en contra i 34 en blanc.
Amb aquestes dues ratificacions, el Club continua la seva expansió comercial, que en els darrers anys registra una trajectòria ascendent i de projecció sostinguda, i constata la bona salut de la marca Barça com a pol d’atracció de marques globals i de projectes estratègics.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç