El setè canvi de logotip a la samarreta Barça de la mà de Spotify tindrà l’honor de donar la benvinguda a Ed Sheeran. L’artista britànic serà el primer solista pop masculí a aparèixer a l’equipació del FC Barcelona i ho farà lluint el logotip del seu darrer àlbum d’estudi, Play.

Aquest emblema es podrà veure, per primer cop, amb motiu del partit del primer equip de futbol femení, el dia 19 d’octubre, davant del Granada CF i el 26 d’octubre en el Clàssic del masculí davant del Reial Madrid.

Ed Sheeran té més de 92 milions d’oients mensuals a Spotify i ha posicionat 14 cançons al Billions Club -la col·lecció de temes amb més de mil milions de reproduccions a la plataforma-. Play és el seu vuitè àlbum, un treball que neix de l’alegria de viure i que està inspirat pels sons i les històries que Sheeran ha recollit arreu del món. Aquest esperit d’explorar diferents cultures i de connectar comunitats de fans està alineat de manera natural amb l’empremta global que ha caracteritzat el FC Barcelona al llarg dels anys en la seva projecció internacional.

Situar Play al frontal de la samarreta posa de manifest la capacitat de la música de traspassar fronteres i d’unir persones. El Barça es caracteritza pel seu tarannà jove i per un estil de joc expressiu, modelat per joves formats a La Masia. L’amor d’Ed Sheeran pel futbol -i per la ciutat de Barcelona- fan la col·laboració encara més real, sota el convenciment que la creativitat, la música i el futbol poden moure persones, dins i fora dels terrenys de joc.

El britànic pren el relleu de Travis Scott, Coldplay, Karol G, The Rolling Stones, Rosalia i Drake, artistes que l’han precedit en el pit de la samarreta del FC Barcelona.

Samarretes i roba lifestyle d’edició limitada

Com és habitual en aquests canvis de logo, es posen a la venda edicions exclusives de la samarreta de partit que es podran adquirir des d’aquest dimecres dia 15 a les Barça Botigues, a la plataforma d’e-commerce del Club i a la botiga Nike del Passeig de Gràcia de Barcelona. Per a aquestes peces s’obrirà una finestra de prevenda exclusiva, des d’aquest dimarts 14 a les 22.00 hores i fins al dimecres 15 a les 10.00 hores.

Una de les edicions limitades de la samarreta de joc consta de 1.899 unitats en qualitat Match. Una altra, de més exclusiva, té només 22 unitats, també en qualitat Match, i porta la signatura dels jugadors i de les jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i el de la Lliga F. I com a novetat, aquest cop es posaran a la venda també 11 unitats més, signades per Ed Sheeran.

Per la seva banda, la col·lecció de roba lifestyle està inspirada en l’imaginari visual de l’àlbum Play i consta de dues samarretes, una dessuadora i una bufanda.

El FC Barcelona també compartirà una edició especial de la popular playlist Barça Matchday a Spotify, una llista de cançons curada per Ed Sheeran, que inclou temes que volen motivar els jugadors i l’afició abans del partit.

A més, a partir del 23 d’octubre, l’equipació del Clàssic, per primer cop, entrarà al món del gaming. La samarreta del Barça amb el logo de Play estarà disponible al joc eFootball™ de KONAMI perquè els gamers puguin escollir-la en les seves partides.

Declaracions d’Ed Sheeran:

“Veure el meu nou disc, Play, a la samarreta del Barça és un moment d’aquells que em costa de creure. He estimat el futbol tota la meva vida, així que portar la meva música a un escenari tan icònic i compartir-la amb els aficionats d’arreu significa molt per a mi.”

Declaracions de Robert Lewandowski:

“Les cançons de l’Ed formen part de la nostra llista de reproducció al vestidor des de fa molt temps, així que veure el seu nou disc al frontal de la nostra samarreta per a El Clàssic és realment especial. La música i el futbol uneixen l’afició de manera poderosa, i estic orgullós de representar aquesta connexió al terreny de joc.”

Declaracions de Manel del Río, director general del FC Barcelona:

“Ens sentim molt orgullosos que un artista com Ed Sheeran llueixi al pit de la nostra samarreta. El canvi de logotip ja s’ha convertit en un dels moments més icònics de cada temporada i exemplifica com la col·laboració entre el FC Barcelona i Spotify segueix explorant amb èxit fins on pot arribar aquesta unió entre esport i música.”

Declaracions de Marc Hazan, vicepresident de Partnerships i Marketing de Spotify:

“Estem emocionats de portar un veritable aficionat del futbol a un moment com El Clàssic. L’amor sincer de l’Ed pel futbol i el fet de ser un dels artistes més grans del món han fet natural posar Play al pit de la samarreta del Barça.”

Més informació i música sobre l’aliança de Spotify i el FC Barcelona al Hub del Barça a Spotify. Allà s’hi troben les Matchday Playlists amb les cançons favorites de jugadors i jugadores com Lamine Yamal, Jules Kounde, Alexia Putellas, Aitana Bonmatí, entre d’altres, que ja acumulen més de 182 milions de reproduccions. 

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca