El FC Barcelona ha posat a disposició dels seus socis i sòcies compromissaris la documentació econòmica relativa al tancament de l’exercici 2024/25 i el pressupost per a la temporada 2025/26, en el marc de l’Assemblea General Ordinària del proper 19 d’octubre.

Per segon any consecutiu, el Club ha tancat amb resultats ordinaris positius (2 milions d’euros), consolidant la seva recuperació econòmica i l’eficiència operativa de totes les àrees. Els ingressos ordinaris han arribat als 994 milions d’euros, malgrat completar una segona temporada a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Els bons resultats esportius i la resposta de l’afició han impulsat els ingressos d’Estadi (+39 M€), mentre que el rècord d’assistència i el rendiment comercial han contribuït a consolidar el creixement.

En l’àrea de patrocini, el Club ha assolit un nou màxim històric amb 259 milions d’euros, impulsat pel nou contracte amb Nike i altres acords estratègics. També destaca el rendiment extraordinari del negoci de marxandatge, amb 170 milions d’euros (+55% respecte a la temporada anterior), fruit del desplegament internacional de l’e-commerce, que opera ja a més de 170 països.

Després dels impactes extraordinaris de la re-avaluació de Barça Produccions, deixant-ne la seva valoració final a 178 milions d’euros,  la venda del nou producte d’hospitality sota la fórmula de PSL (Personal Seating Licenses), que ha reportat uns ingressos extraordinaris superiors als 70 milions d’euros i la signatura d’un acord extraordinari amb la UEFA per incompliment de fair play, (sanció de 15 milions d’euros), ha comportat un resultat després d’impostos de -17 M€.  Els resultats del Club mostren una estructura financera sòlida i redueix el seu deute fins als 469 milions d’euros, 90 milions menys que l’exercici anterior. Pel que fa a la massa salarial, el Barça se situa en el 54% dels ingressos ordinaris, millorant dos punts respecte a la temporada anterior i mantenint-se clarament dins dels límits de la normativa UEFA. Per a la temporada 2025/26, el Club preveu un pressupost d’ingressos ordinaris de 1.075 milions d’euros, impulsat per la tornada progressiva a l’Spotify Camp Nou. Aquesta tornada permetrà incrementar els ingressos d’Estadi en uns 50 milions d’euros addicionals, contempla la continuïtat de la tendència positiva en patrocinis i un nou rècord de facturació en merchandising, amb l’objectiu d’aproximar-se als 200 milions d’euros.

Amb una política d’inversions prudent i una gestió basada en el talent intern, el Club preveu mantenir un resultat positiu abans d’impostos de 5 milions d’euros, consolidant així tres exercicis consecutius en valors positius.

Reducció del deute i control salarial
​​​​​​
El Club presenta per segon any consecutiu resultats ordinaris positius i una millora global en totes les àrees d’ingressos. Els patrocinis i el marxandatge han assolit xifres rècord, consolidant la projecció internacional del Club com ho demostra el creixement del canal de YouTube del Club, que ja és l’organització esportiva amb més subscriptors i subscriptores a tot el món, amb més de 24 milions de subscripcions i aconseguint audiències rècord com en la passada Festa del Gamper, amb 9,7 milions d’usuaris únics.

La reducció del deute i el control salarial situen el Barça en una posició sòlida per afrontar la nova temporada, amb un pressupost que supera els 1.000 milions d’euros d’ingressos ordinaris i preveu mantenir els resultats positius per tercer exercici consecutiu.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca