El Barça ha iniciat l’OK Lliga 2025/26 amb un triomf de pes a la pista de l’Igualada. Els de Ricard Ares, que han sabut patir en una primera part molt igualada, han resolt el partit a la represa amb gols d’Alabart, Llorca i un doblet d’Aragonès per segellar els primers tres punts de la temporada abans de viatjar a l’Argentina per disputar el Mundial de Clubs.

El Barça ha iniciat aquest divendres la seva participació a l’OK Lliga 2025/26 amb una exigent visita al Pavelló de Les Comes, escenari on ja s’ha enfrontat a l’Igualada Rigat en dues ocasions aquesta temporada. Després de les victòries en la semifinal de la Lliga Catalana (4-1) i en la final del passat diumenge (1-3), els de Ricard Ares han buscat mantenir la bona dinàmica en un dels ambients dels més intensos de l’hoquei estatal.

Inici igualtat

L’inici ha estat vibrant, amb arribades constants a les dues àrees i transicions freqüents que, tot i generar ocasions, no han estat decisives a l’hora de marcar diferències. El Barça ha avisat amb xuts d’Alabart i dues bones oportunitats ben resoltes pel porter local, però ha estat Aragonès qui ha inaugurat el marcador amb el primer gol blaugrana al minut 8.

L’alegria, però, ha durat poc: l’Igualada ha respost al minut 12 amb l’empat de Roger Bars, mantenint la tensió i l’equilibri sobre la pista. Tot i intents finals de Llorca i noves combinacions entre Alabart i Ferran, el partit ha arribat al descans amb igualtat en l’electrònic (1-1).

Sentencia final i tres punts a la butxaca

A la represa, el Barça ha sortit amb una marxa més i ha fet un pas endavant en atac. Les arribades han estat constants des de l’inici, amb ocasions clares de Ferran i Aragonès, que han topat una vegada i una altra amb les intervencions d’Arnau Martínez. La insistència blaugrana ha tingut premi al minut 38, quan Alabart ha trobat l’espai per signar el segon gol i tornar a posar per davant els de Ricard Ares.

L’efectivitat en els moments clau ha acabat marcant la diferència. Només tres minuts més tard, Llorca ha ampliat l’avantatge amb un xut precís que ha superat per sorpresa el porter igualadí, deixant el duel ben encarat (1-3). Tot i els intents locals per retallar distàncies, el Barça ha mantingut el control i, al minut 47, Aragonès ha certificat la victòria amb el seu segon gol de la nit. Amb aquest 1-4 final, el Barça suma els primers punts a l’OK Lliga 2025/26 després d’un partit exigent en una de les pistes més complicades del campionat.

Els blaugranes tanquen la setmana amb bones sensacions i aquest dissabte posaran rumb a l’Argentina, on disputaran el Mundial de Clubs.

LA FITXA

IGUALADA RIGAT, 1
BARÇA, 4

Igualada: Arnau Martinez, Matías Pascual, Joan Ruano, Guillem Llorens, Marc Carol - cinc inicial - Biel Llanes, Marc Gonzalez, Roger Bars, Miguel Cañadillas i Jaume Marques.

Barça: Carles Grau, Ignacio Alabart, Ferran Font, Marc Grau, Sergi Aragones - cinc inicial - Pablo Alvarez, Xavi Barroso, Sergi Llorca, Eloi Cervera.

Gols: 0-1, Aragones (Min 8); 1-1, Roger Bars (Min 12); 1-2, Alabart (Min 38); 1-3, Llorcaa (Min 41); 1-4, Aragones (Min 41)

Àrbitres: Josep Antoni Ribo, David Calonge. Targeta groga per a Marc Muntare (banqueta Igualada) Faltes: 9-6

 

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca