El Barça i el Magdeburg es tornen a trobar aquest dijous al Palau (20.45h, Esport3 i Dazn). El xoc entre catalans i alemanys s’està convertint en una autèntica rivalitat moderna. I no n’hi ha per menys: entre els dos equips s’han repartit els últims cinc títols d’EHF Champions League. Tres per al Barça, dos per al Magdeburg.

No és d’estranyar que el duel de dijous hagi estat escollit per l’EHF com el partit de la jornada, en aquesta segona setmana de competició a la Machineseeker EHF Champions League.

Ara és l’equip de la Bundesliga qui arriba a Barcelona com a campió d’Europa, després de deixar fora al Barça en l’última semifinal (30-31) en un xoc marcat per l’erràtica actuació arbitral. El Magdeburg no va tenir pietat del Füchse Berlin a la final (32-26).

Els homes de Bennet Wiegert han començat la temporada 2025/26 com un coet, encapçalats per la tripleta Kristjansson, Magnusson i Claar a la primera línia, sempre ben secundada per altres homes com Saugstrup o Lagergren. A la porteria, Sergey Hernández està a un nivell espectacular.

Així, el Magdeburg va guanyar en la jornada inaugural del Grup B al PSG (37-31) i és el líder de la Bundesliga, amb quatre victòries en quatre partits

El currículum del Barça en aquest inici de temporada no es queda enrere. Els blaugranes van doblegar amb solvència el GOG la setmana passada (37-32) i van rematar la feina amb un gran debut a la Lliga, a la pista de l’EÓN Alicante Horneo (24-37).

Abans, el renovat Barça de Carlos Ortega, amb set cares noves, va reconquerir els títols de Supercopa de Catalunya i de Supercopa Ibérica. Aquest últim, contra l’Sporting, equip a l’alça a la Champions, i a sol portuguès.

A la fiabilitat habitual de Nielsen, i la solvència d’homes com Tim N’Guessan, Blaz Janc o Luís Frade, Ortega ha sumat ara noves armes. Tres dels fitxatges, Ludovic Fàbregas, Dani Fernández i Ian Barrufet, es van combinar contra el GOG per anotar 15 gols sense cap error en el llançament. A la porteria, Hallgrímsson també va sobresortir amb 8 aturades en mitja hora.

El Barça compta amb l’única baixa de Dika Mem, mentre per la banda alemanya és dubte el pivot Magnus Saugstrup.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca