Peñarroya: “L’equip creu que pot fer una bona setmana a la Copa del Rei”
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El Barça s’enfronta aquest dijous (21:30h) al La Laguna Tenerife en el partit corresponent als quarts de finals de la Copa del Rei. L’equip ha viatjat aquest dimecres a Gran Canària, seu de la competició, amb l’objectiu de lluitar pel títol. Han format part de l’expedició blaugrana els 12 jugadors de la primera plantilla més el jove jugador del planter, Raul Villar.
Convicció plena del grup
En la roda de premsa prèvia al viatge, Joan Peñarroya ha destacat la millora de joc que ha fet tota la plantilla durant aquesta setmana passada i ho afirma en forma de maduresa d’equip. “L’equip està creixent i madurant, i el més important és que l’equip creu que pot fer una bona setmana”. Alhora, també destaca que tenen la seguretat que poden guanyar a qualsevol rival. El tècnic ha posat en valor l’ambició de l’equip per guanyar títols, i tot i ser una competició de màxima exigència i igualtat, van amb l’ambició d’aixecar la Copa el diumenge.
Peñarroya creu que la d’enguany és una de les edicions més igualades de la Copa, i que serà una competició molt disputada. Sobre el Tenerife, primer rival, ha afirmat: “És un equip que lidera estadístiques molt importants”. El tècnic creu que serà un rival que posarà les coses difícils al conjunt blaugrana.
Tot i portar una bona dinàmica, Peñarroya afirma que l’equip es centrarà en fer una bona competició i que no estan pendents de les estadístiques. “L’únic focus és el partit de dijous contra el Tenerife, i arribem amb la convicció i la capacitat de poder competir contra tothom”.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç