Ewa Pajor signa el millor inici golejador de la història del Barça
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
L’inici de Lliga d’Ewa Pajor està sent d’un altre planeta. La davantera polonesa del FC Barcelona suma 9 gols en 6 partits de Lliga, el que suposa el millor inici golejador a la Lliga d’una jugadora del conjunt femení a la història del Club. El rècord, fins ara, pertanyia a Asisat Oshoala i Sonia Bermúdez, que havien marcat set gols en els primers sis partits.
Hat-trick contra l’Espanyol
I és que Pajor en portava sis abans de rebre l’Espanyol, però un hat-trick seu en 45 minuts l’han catapultat fins a les nou dianes en aquest inici de temporada. La ‘17’ blaugrana, recent aterrada a Barcelona aquest estiu, està en plena forma i signant uns registres mai vistos.
Curiosament, el seu compatriota Robert Lewandowski -a qui va imitar la celebració en el derbi- també és Pitxitxi de la competició masculina, amb 10 gols i també després d’un hat-trick contra l’Alabès.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç