Setmana a domicili per continuar la ratxa
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça afronta la setmana amb dos partits a domicili i amb la voluntat de continuar la ratxa victoriosa. Els blaugranes viatgen a Istanbul per jugar aquest dijous contra l'Anadolu Efes (18.30h, Vamos) a l'Eurolliga després de quatre triomfs consecutius a la màxima competició europea. Els de Roger Grimau, després de recuperar la segona posició de la classificació, volen eixamplar distàncies amb els perseguidors. Per acabar la setmana, els jugadors viatjaran a Granada per jugar contra el Covirán Granada a la Lliga Endesa.
Roger Grimau preveu un partit dur
Tot i que, l'entrenador blaugrana ha remarcat l'absència per lesió de Nico Laprovittola, ha assegurat que el partit contra els turcs no serà gens senzill: "L'Efes és un equip dur, i més a casa. Venen de guanyar contra Virtus i van jugar molt bé, sent molt agressius, especialment en defensa. A casa són molt perillosos, els jugadors ja els coneixem i sembla que els hi dona un plus jugar com a locals. És un partit molt perillós".
Respecte a les últimes actuacions de Jabari Parker, Grimau no s'ha mostrat sorprès per la seva irrupció: "Sabem de la seva qualitat, era un tema d'adaptació i d'entendre'ns tots. Sempre està molt atent, ens escolta molt i estem contents que la seva adaptació sigui tan bona i que se senti tan a gust jugant aquí".
Jabari Parker: "Estem progressant cada dia"
Precisament, Jabari Parker ha destacat que en cada partit viu una experiència nova per continuar millorant dia a dia i tenir la confiança necessària per fer-ho. A nivell col·lectiu, ha assegurat que l'equip encara està progressant cada dia, intentant ser millors i guanyar cada partit que s'enfronten.
A més, sobre l'ambient que es viu als camps d'Eurolliga, el nord-americà ho ha volgut atribuir a la història del Club: "L'atmosfera, sigui on sigui, és dura, especialment quan juguen contra nosaltres. I això és pels jugadors que hi havia abans, com Navarro o Audie Norris. És la nostra responsabilitat continuar amb aquesta identitat, donar el millor de nosaltres i aconseguir la victòria".
Granada, la propera parada
Després de jugar el duel contra l'Efes, el conjunt de Roger Grimau posarà rumb a Granada per disputar la 19a jornada de la Lliga Endesa aquest diumenge contra el Covirán Granada, 15è classificat de la competició domèstica (12.30h, M+ Deportes).
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç