Mick Jagger i Ron Wood, aficionats de luxe per al Clàssic

Mick Jagger i Ron Wood, aficionats de luxe per al Clàssic

Els dos components dels Rolling Stones, acompanyats del teclista de la banda Matt Clifford, no s’han volgut perdre el partit i l’han seguit des de la Llotja de l’Estadi Olímpic, davant d’una gran expectació mediàtica

Els integrants dels Rolling Stones Mick Jagger i Ron Wood, acompanyats del seu teclista Matt Clifford, han estat presents entre les més de 50.000 persones que han vist el Clàssic d’aquest dissabte a l’Estadi Olímpic. Els membres de la banda britànica s’han desplaçat a Barcelona per veure en directe el partit en què el logotip del seu grup ha lluït al frontal la samarreta del Barça. Una visita meravellosa que ha coronat l’acció de marca impulsada per Spotify i el FC Barcelona amb motiu del Barça – Reial Madrid.

Com van assegurar amb motiu de l’anunci de l’aparició del seu logo a l’equipació del Club, són “uns grandíssims fans del futbol” i així ho han demostrat en la trobada que han mantingut minuts abans del partit amb el president Joan Laporta; Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona; Marc Hazan, Vice President of Partnerships de Spotify; Jeremy Erlich, Global Head of Music de Spotify; i Alex Norström, Co-President, Chief Business Officer de Spotify. Jagger, Wood i Clifford, en una sala privada, han pogut veure tota la gamma de productes de marxandatge amb el logo de la seva banda que s’ha posat a la venda amb motiu del Clàssic i han estat obsequiats amb unes samarretes d’edició limitada, just abans d’accedir a la graderia de la Llotja per veure el mosaic.

Curiosament el darrer cop que els Stones van actuar a Barcelona -l’any 2017- va ser en aquest mateix estadi; aquest dissabte, però, música a part, en tractar-se d’un Clàssic, l’escenari ha estat global i l’audiència multimilionària. 

_SGB6978

Un mosaic únic 

L’altra gran imatge de la tarda ha tingut lloc a la graderia, just abans que els jugadors sortissin al terreny de joc, on s’ha desplegat un gran mosaic amb els colors del Barça i de la senyera, sobre el qual s’ha desplegat un tifo de 35x25 metres amb la llengua dels Stones. Han completat l’estampa dues lones de 40x6 metres amb els missatges “Força Barça” i “Let’s make it legendary”, a més d’un fum blaugrana que ha sortit de la part alta de la graderia lateral.

Aquesta imatge icònica, juntament amb la visita dels membres de la banda, tanca el cercle d’una de les accions més virals que es recorden en l’univers blaugrana i que tindrà el seu punt i final el dia 5 de novembre, quan l’equip de futbol femení lluirà l’icònic emblema en el seu partit de Lliga F a l’Estadi Olímpic Johan Cruyff.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut