Compara els teus gustos musicals amb els dels jugadors i jugadores del Barça

Compara els teus gustos musicals amb els dels jugadors i jugadores del Barça

Gràcies a Spotify Blend pots combinar les teves cançons favorites amb les de Pedri, Alexia, Lewandowski, Oshoala, Dembélé, Rolfö, Raphinha, Geyse i el Barça Legend Ronaldinho, de forma personalitzada

Després de donar a conèixer les preferències musicals d’alguns dels jugadors i jugadores del Barça a la playlist MatchDay, Spotify fa un pas endavant més i ofereix una nova experiència musical a l’afició del Barça. 

Gràcies a Spotify Blend, a partir d’ara es poden combinar en una mateixa playlist les cançons favorites dels usuaris i usuàries amb les dels jugadors i jugadores del Club per crear una llista de cançons única que trasllada la passió pel Barça a un escenari fins ara desconegut. 

El “Tots units fem força” del Cant del Barça pren més sentit que mai!

Pedri, Alexia, Lewandowski, Oshoala, Dembélé, Rolfö, Raphinha, Geyse i el Barça Legend Ronaldinho -que han fet públiques durant els últims mesos les seves playlists de Spotify- componen la llista d’estrelles del Club amb què es poden combinar gustos musicals. Qui s’animi a provar aquesta curiosa combinació de pentagrames rebrà, a més, una puntuació de coincidència de gustos que podrà compartir a les xarxes socials.

L’arribada dels jugadors i les jugadores del Barça a Spotify Blend és una notícia que el servei d’àudio en streaming més popular del món ha volgut difondre com es mereix. Per això la proposta s’ha promocionat a les pantalles publicitàries de Penn Plaza, a Nova York, una de les ciutats més icòniques del planeta.

L’acord entre el FC Barcelona i Spotify

Aquesta acció s’emmarca dins de l’acord de patrocini que mantenen el FC Barcelona i Spotify, el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món. Una entesa que uneix el món de la música i del futbol i que explora noves vies per connectar tant els esportistes com els artistes amb els seus fans d’arreu del món. La difusió i combinació de playlists, l’intercanvi del logo de Spotify a la samarreta per artistes com Drake o ROSALÍA, o el nom del nostre estadi, Spotify Camp Nou, entre altres iniciatives, han fet d’aquest partnership un punt d’inflexió en la manera d’entendre i difondre la relació entre l’esport i la música a nivell global.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut