El FC Barcelona incorpora Daka com a nou partner regional a la Xina per acostar al Club els aficionats al país

El FC Barcelona incorpora Daka com a nou partner regional a la Xina per acostar al Club els aficionats al país

La marca de cromos col·laborarà amb el Barça durant tres temporades en què les dues entitats treballaran juntes per crear cromos col·leccionables signats pels jugadors, juntament amb continguts digitals

El FC Barcelona uneix forces amb Daka per a les properes tres temporades. Aquesta unió suposa que la companyia de cromos es converteix en partner del Barça des de la campanya actual fins al 30 de juny del 2025, amb l'objectiu de seguir acostant al Club els aficionats xinesos i fer créixer la marca Barça a la regió.

Concretament, l'empresa xinesa i el Club treballaran en la creació de cromos col·leccionables signats pels jugadors, a més de continguts digitals, ajudant així que els aficionats xinesos puguin conèixer millor els seus ídols futbolístics.

L'acord s'ha forjat des de l'oficina del Club a Hong Kong i confirma el Barça com una marca que desperta un gran interès entre els aficionats a la Xina, un país on ja també confien diferents marques de referència per augmentar-ne el reconeixement gràcies a la popularitat del FC Barcelona tant a escala local com a internacional.

Els actius de Daka com a nou partner a la categoria de cromos a la Xina inclouran la presència de la marca als taulers LED virtuals al voltant del camp que els espectadors a la Xina veuran durant la retransmissió dels partits, l'accés a les samarretes utilitzades pels jugadors per poder crear aquest producte exclusiu que s'oferirà als aficionats juntament amb els cromos, i el desenvolupament de continguts audiovisuals i digitals amb el Barça, entre d'altres.

La incorporació de Daka com a nou partner també s'emmarca dins l'objectiu del FC Barcelona de cercar i treballar de manera proactiva amb empreses alineades amb la filosofia que defineix la marca Barça. Això també reforça la seva estratègia d'establir aliances que permetin que el Club pugui continuar sent un referent, no només als terrenys de joc, sinó també a l'àmbit del patrocini i el màrqueting esportiu.

Declaració de Bryan Bachner, Director General Global del FC Barcelona per a ÀSIA/PACÍFIC I AMERICA

“Estem molt orgullosos de poder col·laborar amb Daka en la creació de col·leccionables, experiències i productes únics del Barça adreçats als nostres aficionats a la Xina. El FC Barcelona té una gran base de seguidors al continent i, en el nostre esforç continu per connectar-nos i interactuar-hi, el nostre club té la sort de comptar amb un soci com Daka, que comparteix el nostre desig d'arribar als nostres apassionats seguidors i que pot crear experiències úniques i insòlites per a ells. El mercat xinès és molt important per al Club i aquesta aliança amb Daka subratlla la vitalitat i el dinamisme del nostre projecte a la Xina continental”.

Declaració de Kenny Yang, Gerent General de Daka

És un gran honor formar part de la gran família del FC Barcelona. Transmetrem tot l'amor al nostre esforç per crear noves col·leccions del Barça. Com un dels clubs de futbol més populars, el Barça té una extraordinària influència a la Xina. Per tant, és una missió tant de DAKA com del Barça millorar les interaccions i incrementar la comunicació entre el Barça i la impressionant afició a la Xina.

Sobre Daka

Fundada el 2015, DAKA Culture, també coneguda com a DAKA, la primera editorial de cromos esportius a la Xina continental, s'especialitza en la creació i edició de col·leccions en el terreny dels esports, l'entreteniment, l'art, la ciència, la història i altres categories culturals. Fins ara, DAKA ha publicat dotzenes de productes populars per a una gran varietat d'IP, des de clubs i lligues esportius de nivell mundial fins a obres de pantalla com Me and My Country, reality shows com Chinese Idols a IQiyi.com i els cromos del boxejador xinès Zou Shiming.

Sota el seu lema de 'Crear per a l'amor', DAKA no només continuarà enfocant-se als cromos per als esports de competició, sinó que també investigarà i desenvoluparà nous productes relacionats amb els e-sports i l'entreteniment J-pop i K-pop juntament amb l'animació, tot això per oferir una gamma més àmplia de serveis als col·leccionistes xinesos.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut