El FC Barcelona obre la seva primera Barça Store a Tarragona, al centre comercial Parc Central

El FC Barcelona obre la seva primera Barça Store a Tarragona, al centre comercial Parc Central

La nova botiga obre al públic avui dijous 13 d’octubre en una de les zones més cèntriques de la ciutat, amb un local de 150m2, i es converteix en la novena ‘store’ gestionada 100% pel Club

Després de l’èxit amb la inauguració la setmana passada al recinte Westfield La Maquinista, el FC Barcelona suma un altre punt de venda amb l’obertura d’una botiga al centre comercial Parc Central de Tarragona. La nova Barça Store obre al públic avui dijous 13 d’octubre i serà la primera a la ciutat, en una de les zones més cèntriques, i es converteix en la novena botiga gestionada 100% pel Club.

El FC Barcelona, que ja compta amb un llicenciatari a Salou, ha escollit en aquesta ocasió la ciutat de Tarragona per continuar avançant en el seu pla d’expansió del negoci retail a través de la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM). En aquest sentit, Parc Central és el primer centre comercial de la província, un recinte plenament urbà que compta amb 97.000 m2 construïts i més de 100 botigues. Així, la Barça Store de Parc Central disposarà de 150 m2 distribuïts en una única planta, en una de les localitzacions més cèntriques, i amb un espai on tarragonins i tarragonines, així com tots aquells culers que visitin la nova store, podran gaudir d’un espai d’experiències 100% Barça.

Situada a la primera planta, es tracta d’un establiment que mostra un disseny semblant al de la botiga de Canaletes, l'establiment insígnia i la segona més gran en termes de superfície, darrere de la botiga del Camp Nou. A més d’aquestes dues, el Barça compta amb botigues a Passeig de Gràcia, La Roca Village, Westfield La Maquinista, Sagrada Família, i l’aeroport de Barcelona T1 i T2.

Una aposta consolidada pel control del ‘retail’

El juliol del 2018, el FC Barcelona va recuperar l'explotació dels seus drets de marxandatge, que fins aleshores explotava FCB – Merchandising, una empresa 100% propietat de Nike. Des d'aleshores, el Barça va assumir directament la gestió creant BLM, per tal de recuperar el control directe de la marca per poder continuar amb la seva expansió global.

Una aposta estratègica, que inclou la creació d'una xarxa de centres de venda oficials gestionats 100% pel FC Barcelona, dels quals la botiga de Canaletes és l'establiment insígnia i la segona més gran en termes de superfície, darrere de la botiga del Camp Nou.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut