El Barça signa el seu primer acord de patrocini per a la secció d’e-sports amb Gamers Hub Media Events Europe

El Barça signa el seu primer acord de patrocini per a la secció d’e-sports amb Gamers Hub Media Events Europe

En el marc de la nova aliança, el FC Barcelona i Gamers Hub Media Events (GHME) llançaran una nova plataforma d’eSports, a través de la qual s’organitzaran competicions de gaming i lligues a nivell mundial

El FC Barcelona fa un nou pas endavant en la consolidació de la seva secció d’eSports en signar el primer acord de patrocini de la seva història en aquest àmbit amb Gamers Hub Media Events Europe (GHME). En el marc d’aquesta aliança, GHME, que compta amb una àmplia experiència en l’organització de torneigs d’eSports online i offline, tindrà l’oportunitat d’organitzar competicions i lligues en línia de manera conjunta amb el club blaugrana en què podran participar-hi jugadors d’arreu del món.

Es tracta d’un anunci històric dins els eSports a nivell internacional, atès que la plataforma a través de la qual s’organitzaran les competicions estarà impulsada per primer cop per la divisió d’eSports d’un club de futbol a nivell mundial.

Així mateix, GHME es convertirà en Official Training Home per a la divisió d’eSports, ja que l’acord preveu que els jugadors de la secció d’esports electrònics blaugrana s’entrenin i creïn contingut des de les instal·lacions del Barcelona Gaming Center (BIG C), centre d’alt rendiment en eSports amb seu a la capital catalana, amb qui GMHE es va aliar el passat mes de setembre del 2021.

L’acord entre el FC Barcelona i Gamers Hub Media arriba poc després de l’entrada del Barça al League of Legends (LOL), el joc d’estratègia en temps real i d’acció que compta actualment amb el nombre més gran de seguidors i les millors audiències a nivell global.  En aquesta línia, el 10 de desembre passat, el club blaugrana va presentar el seu roster amb què competirà a partir de gener del 2022 a la Superliga, la màxima competició d’aquest joc que es disputa a l’estat espanyol i que està organitzada per la Lliga de Videojocs Professional (LVP, Grup Mediapro). 

La divisió d’eSports del Barça

L’aposta per la nova divisió d’eSports del Barça s’emmarca dins l’estratègia digital del Club, i va néixer amb la mateixa ambició que el FC Barcelona té al camp: convertir-se en un actor rellevant en l’àmbit dels esports digitals a nivell global en els pròxims anys, construint una secció líder que contribueixi a connectar l’Entitat i la seva filosofia amb noves audiències, especialment en mercats on el seguiment del futbol està creixent, i alhora portar la marca Barça a països com els Estats Units o la Xina.

En el desenvolupament d’aquest projecte, el Club es mantindrà fidel als valors del Barça i només participarà en jocs alineats amb la seva marca i tot el que representa, promovent, a més, la igualtat de gènere i amb el compromís de contribuir a educar tant el públic com els jugadors.

A més de League of Legends, el Club competeix actualment en eFootball, simulador de futbol desenvolupat per Konami i el primer joc en què va entrar el Barça el 2018;  Rocket League, segon pas en aquest àmbit fet pel Club el 2019 amb aquest joc que combina futbol i cotxes, i  Hearthstone, joc de cartes i d’estratègia en què el Barça està present des del 2020.

Gamers Hub Media Events Europe

Gamers Hub Media Events Europe (GHME) es va crear el setembre del 2021 després de l’acord comercial assolit entre el Barcelona International Gaming Center (Big C), l'estadi de competició de videojocs més popular (el més gran de l’estat espanyol i un dels més grans d'Europa), i Visionist Ventures, un fons d'inversió de Singapur. El seu objectiu principal és la creació de continguts de videojocs i l'organització de tornejos d’eSports arreu del món.

La companyia, que ja té una filial a Dubai (també sota la marca Gamers Hub Media Events), ha organitzat més de 140 esdeveniments, amb més de 5.000 jugadors, més de 300 influencers a Europa i l'Orient Mitjà, 150 milions d'espectadors, una comunitat de seguidors a les xarxes socials que superen els 5 milions i més de 800 hores de contingut audiovisual de producció pròpia.

És una empresa de gamers, creadors, estrategs, planners i creadors de contingut amb la missió de construir la comunitat de gaming i eSports més gran del món. També ofereixen un ecosistema de serveis 360 per connectar la indústria del gaming, potenciar el talent i remodelar completament el món dels esports electrònics.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut