El Barça presenta el seu equip oficial de League of Legends

El Barça presenta el seu equip oficial de League of Legends

El Club participarà a partir del 2022 a la Superliga, la màxima competició d’aquest eSport que se celebra a l’estat espanyol i que organitza la Lliga de Videojocs Professional (LVP, Grup Mediapro)

El FC Barcelona ha presentat avui el seu equip oficial de League of Legends, amb què competirà a la Superliga, la màxima competició d’aquest joc que es disputa a l’estat espanyol, a partir del proper 10 de gener del 2022, quan s’iniciï la temporada.

Els jugadors que formen part del nou roster són Jakub 'Dreedy' Viceník, com a top laner, Dimitar 'Lebron 'Kostadinov, com a jungla, Mihail 'Twohoyrz' Petkov, midlaner, Matthew Deadly Smith, ADcarry, i Luca 'Lucky' Santos, com a support. Completen l’equip Alejandro Mapache Parejo i Martín Martín Jiménez, head coach i performance coach de l’equip respectivament.

La presentació oficial de l’equip s’ha celebrat en un format al més pur estil eSports amb un live straming celebrat al Barcelona International Gaming Center (BIG C). Un acte presentat per la caster Noa i al qual hi ha assistit Joan Laporta, president del FC Barcelona, juntament amb Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Marketing, Àngel Riudalbas, membre de la Junta Directiva i Ferran Reverter, director general de l’Entitat.  

El live streaming s’ha iniciat amb la presentació un per un dels jugadors de l'equip, que després han jugat un partit d’exhibició al millor de tres amb l’equip de Movistar Riders, que també és una de les formacions que aquesta temporada prendrà part en la competició.

Així mateix, entre les formacions que aquest any també s’enfrontaran al FC Barcelona figuren  altres actors tan rellevants al sector com G2 Arctic, MAD Lions Madrid o la recent incorporació d’un club propietat de l’streamer Ibai Llanos i d’un dels capitans del primer equip blaugrana, Gerard Piqué.    

SGB_3450

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident Àrea de Marketing del FC Barcelona 

“L’entrada a League of Legends, el joc amb més seguidors del sector i on les audiències creixen a doble dígit cada any, representa un abans i un després en el nostre compromís amb els eSports. L’aposta per aquesta divisió s’emmarca dins l’estratègia B2B2C del Club i va néixer amb la mateixa ambició que el FC Barcelona té al camp: convertir-se en un actor rellevant a nivell global  i construir una secció líder que contribueixi a connectar el Club i la seva filosofia amb noves audiències".

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut