El disseny d’un urinari intel·ligent que serveix per realitzar anàlisis d'orina immediats, de l’empresa Kamleon, ha estat el guanyador de l’Allianz Startup Challenge, un concurs organitzat pel Barça Innovation Hub i la companyia d’assegurances Allianz que convidava emprenedors individuals i empresaris a presentar idees i projectes destinats a millorar el rendiment dels atletes.  

L’elecció del guanyador ha tingut lloc aquest dilluns en el transcurs de la darrera jornada del programa de Businnes de l'Sports Tomorrow Congress (WOM+N) 2021, en què s’han exposat els sis projectes finalistes d’un concurs que es va posar en marxa el passat 6 d’octubre.

5fae97c1-e44c-4e4d-bc35-24581eca66c6
Els guanyadors de l’Allianz Startup Challenge

El projecte de Kamleon ha resultat guanyador per haver complert amb més satisfacció amb els criteris d’escalabilitat i solidesa, impacte social, grau d’innovació tecnològica i proposta de valor diferencial que establien les bases de concurs. El guanyador ha rebut com a premi un xec per import de 5.000 euros que es destinarà a impulsar i implementar el projecte.

La resta de projectes finalistes han estat un producte per a la seguretat per a ciclistes, un biomarcador que monitoritza la fatiga a través de la suor, una aplicació que aporta, a través d’una fotografia, informació nutricional, un mètode d’entrenament personalitzat, i una plataforma basada en el blockchain per gestionar els traspasos de jugadors en l’àmbit dels e-sports.

Aquesta iniciativa entre el BIHUB i Allianz s’emmarca en l’àmbit de renovació de l’acord de patrocini entre el FC Barcelona i Allianz pel qual la companyia d’assegurances passa a ser, des del mes de juliol passat, Partner Global del Club i que preveu, també, la posada en marxa de diferents projectes en àrees estratègiques del Club, com ara la Fundació, les Barça Academy o el Barça Innovation Hub.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca