El Barça i The LEGO Group llancen el primer model del Camp Nou, amb més de 5.500 peces

El Barça i The LEGO Group llancen el primer model del Camp Nou, amb més de 5.500 peces

El 'set', que ret homenatge a l’icònic estadi, està disponible des d’aquest 1 de setembre per mitjà de l’'ecommerce' del Club, les Barça Store i els punts de venda oficials de LEGO

El FC Barcelona i The LEGO Group llancen per primer cop una reproducció del Camp Nou. Aquest nou set, que consta d’un total de 5.509 peces, és una reproducció detallada de l’icònic estadi en què es recrea des de la façana exterior fins al lema ‘Més que un Club’ al lateral de la segona graderia, així com el túnel de vestidors, el videomarcador o les banderes situades a la part superior.

Els aficionats blaugrana poden adquirir aquest nou model des del dimecres, 1 de setembre, a través de l’ecommerce del Club, les Barça Store del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia i La Roca Village i els punts de venda oficials de LEGO.

Per tal que els aficionats puguin apreciar al màxim els diferents elements de l’Estadi, aquest set del Camp Nou es pot separar, a més, en quatre seccions que permeten una visualització més detallada, tant de la part interior com de l’exterior de la construcció.

LEGO Camp Nou

Per celebrar la posada a la venda del model del Camp Nou, el FC Barcelona i The LEGO Group posaran a prova els aficionats amb un test creat per a l’ocasió amb un total de deu preguntes, al qual es pot accedir a partir de l’enllaç: www.lego.com/fc-barcelona. Els fans que encertin les deu respostes tindran l’oportunitat de guanyar un set del nou LEGO FC Barcelona Camp Nou, una ‘minifigura’ que llueix els colors blaugrana i un certificat que reconeixerà el seu nivell de ‘superfan’. En total hi haurà 46 packs en joc, en representació dels primers equips masculí i femení de futbol. Per poder prendre part en la competició, cal ser un membre VIP de la comunitat de LEGO (d’accés gratuït).

 

Barça Licensing & Merchandising

Aquest nou producte ha estat impulsat en col·laboració amb The LEGO Group per BLM (Barça Licensing & Merchandising), la societat del FC Barcelona que gestiona i explota el negoci del retail i el marxandatge del Club. Creada el 2018, té com a objectiu controlar de manera directa les més de 7.000 referències de productes oficials llicenciats a escala internacional amb les quals compta i consolidar així la seva expansió global.

En aquesta línia, el FC Barcelona i The LEGO Group han tancat un acord de llicència global a partir de la qual s’ha pogut dur a terme aquest homenatge especial a l’icònic estadi.

Declaracions de Jordi Balsells, director de Barça Licensing & Merchandising

“El Camp Nou és un dels símbols del FC Barcelona. Per aquest motiu ens enorgulleix haver tingut l’oportunitat de crear conjuntament amb The LEGO  Group aquesta reproducció amb què els fans podran gaudir de l’experiència de construir des de la base l’Estadi que representa i és la casa de tots els culers.” 

Declaracions Rok Zgalin Kobe, dissenyador del Camp Nou de LEGO 

“Crear el Camp Nou a partir de peces de LEGO va ser un repte realment divertit, des de donar vida a les grades amb el lema ‘Més que un club’ fins a visualitzar els jugadors que caminen pel túnel de vestidors fins al terreny de joc, gairebé es pot sentir l’atmosfera d’un apassionant dia de partit a casa.”

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut