Comunicat mèdic de S. Roberto i Martin Braithwaite
Ofert per

Comunicat mèdic de S. Roberto i Martin Braithwaite

El migcampista té una fissura costal, mentre que el davanter ha demanat el canvi per unes molèsties al genoll esquerre

El jugador del primer equip S. Roberto té una fissura costal. La seva evolució en marcarà disponibilitat.

Dos gols en tres partits del 20

Aquesta lesió s'ha produït en el FC Barcelona 2 - Getafe 1. Una victòria, però, que s'ha iniciat amb la diana del migcampista de Reus. Des de la posició d'interior, el 20 blaugrana ha aprofitat una centrada de Jordi Alba per firmar el seu segon gol del curs 2021/22. Destacar que el d'avui, 99 segons després del xiulet inicial, és el gol més matiner que ha aconseguit el FC Barcelona des que Koeman va arribar a la banqueta del Camp Nou.

Roberto es va apuntar el seu primer gol de la temporada 2020/21 se'l va apuntar en la golejada davant la Reial Societat. A més a més, va ser l'assistent de Memphis en l'empat a u a San Mamés.

Braithwaite, molèsties al genoll esquerre

El jugador Martin Braithwaite ha demanat el canvi per unes molèsties al genoll esquerre. Els serveis mèdics del Club estan en contacte amb els de la Federació danesa per seguir l’evolució d’aquestes molèsties. El davanter danès ha estat l'autor de dues dianes en aquestes tres primeres jornades lligueres; ambdues davant el conjunt donostiarra.