El FC Barcelona anuncia un acord pioner amb Danone North America

El FC Barcelona anuncia un acord pioner amb Danone North America

La marca alimentària es converteix en el primer partner regional del Club als Estats Units i utilitza la imatge de l’equip femení i el masculí i les Barça Academy en aquest mercat

El FC Barcelona i Danone North America han anunciat avui el seu nou acord de patrocini, amb què la marca alimentària es converteix en Regional Partner del Club durant tres temporades, fins al juny del 2023. Gestionat per l’oficina de l’entitat blaugrana a Nova York, es tracta del primer acord de patrocini regional per al mercat dels Estats Units i té com a objectiu seguir apropant el Club als seus fans americans, en el marc de l’estratègia impulsada per reforçar el coneixement de la marca Barça en aquest mercat estratègic. 

L’acord s’ha anunciat aquest dimarts, 17 de novembre, a la Brandweek Sports Marketing Summit, esdeveniment de referència en l’àmbit del màrqueting esportiu als Estats Units i que aquest any s’ha celebrat de manera virtual. A través d’aquesta aliança, el FC Barcelona, que va inaugurar la seva oficina de Nova York el setembre del 2016, continua ampliant la seva presència al mercat americà i es consolida com una marca en què grans patrocinadors i partners segueixen confiant per contribuir al seu reconeixement en els seus territoris d’interès, malgrat la propagació de la pandèmia del coronavirus. 

Danone North America, empresa certificada amb el segell B-Corp per les seves bones pràctiques i el seu compromís amb un món millor, té com a missió aportar salut al màxim nombre de persones possibles a través de l’alimentació. En el marc d’aquest acord, la divisió de iogurts de Danone, juntament amb les de cremes de cafè i begudes d’origen vegetal, entre les quals les marques Activia, Danimals, Dannon, International Delight, Oikos Triple Zero o Silk, comptaran amb drets d’associació regionals per al mercat americà amb el primer equip, el Barça Femení i les Barça Academy als Estats Units.  Una unió amb què Danone North America ajudarà a proporcionar nutrició, sabor i animar les rutines alimentàries dels aficionats a través de diferents propostes.

Com a marca líder en el sector de l’alimentació, Danone North America contribuirà a ampliar la base de seguidors del Barça als Estats Units, a través de la creació de contingut exclusiu en l’àmbit digital i social, amb la posada en marxa de promocions i activacions al voltant dels partits clau de la temporada, així com amb activacions amb les Barça Academy, a les gires d’estiu i altres activitats creades específicament per als fans americans. 

A través de la seva oficina de Nova York,  el Club ha gestionat, entre altres accions, l’extensió del seu acord de patrocini amb Stanley Black&Decker l’estiu del 2018, amb què la companyia d’eines i seguretat estatunidenca es convertia en el primer partner oficial del Barça Femení. Un acord amb què el logo de Stanley passava a ocupar el frontal de la samarreta de l’equip femení i que suposava una aliança pionera que permetia apropar els fans a les dues marques i que segueix aportant un important valor a ambdues entitats als Estats Units. Així mateix, l’oficina ha signat acords amb diferents partners en altres mercats clau de Llatinoamèrica com les entitats financeres Banco BMG i Scotiabank, o la renovació de l’acord de patrocini global amb Gatorade

Declaracions de Xavier O’ Callaghan, Managing Director de l’Oficina de Nova York del FC Barcelona  

“La nostra aliança amb Danone North America ens permetrà reforçar la influència i l’abast del FC Barcelona als Estats Units i l’Amèrica del Nord, on el Club treballa per continuar fent créixer la seva presència al continent apropant el Barça a aficionats, partners i col·laboradors. Aquesta aliança suposa un gran èxit per a l’oficina de Nova York, especialment en una època tan delicada com en la que ens trobem, a causa de la pandèmia del coronavirus. Treballarem amb Danone North America durant els propers tres anys amb l’objectiu de generar un impacte que sigui significatiu i que perduri en el temps en aquest mercat”.

Declaracions de Manos Spanos,  SVP/CMO Brand Marketing Yogurt a Danone North America 

“En la mesura que Danone és l’empresa més gran amb la certificació B-Corp, Danone és més que una companyia alimentària i creiem en l’ús del nostre negoci per generar un impacte positiu. Un partnership innovador com el que avui anunciem amb el FC Barcelona ens ajudarà a  fer arribar la salut a través de l’alimentació a tanta gent com sigui possible, alhora que ens ajudarà a relacionar-nos amb els fans nous i existents de maneres significatives”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut