El Barça aposta pel negre i el daurat en la seva segona equipació

El Barça aposta pel negre i el daurat en la seva segona equipació

Sota el lema ‘Els colors van per dins’, la nova samarreta opta pel negre, que és l’absència de color, posant de manifest que el cor dels culers és blaugrana sense importar com es mostra a l’exterior

'Els colors van per dins' és el lema escollit pel FC Barcelona per presentar la seva segona equipació per a la temporada 2020-21, que surt a la venda avui i que aquest any proposa un disseny amb el negre com a protagonista absolut combinat amb diferents detalls daurats. El Club aposta per aquesta tonalitat, que és l’absència de color, posant de manifest que el cor dels culers és blaugrana, al marge del que portin o de com es mostrin de cara a l’exterior.

La nova samarreta ja es pot comprar des d’avui 31 de juliol i fins al 5 d’agost, i es podrà adquirir, en un número limitat d'unitats, de manera exclusiva a les Barça Store del Camp Nou, Passeig de Gràcia, La Roca Village,  Canaletes i a les Barça Store de l'aeroport de Barcelona (T1 i T2), així com online. A partir del dia 6, també estarà disponible a la resta de punts de venda habituals.

La samarreta adopta el negre com a color predominant per tercer cop a la història (anteriorment en les temporades 2011-12 com a segona equipació i en la 2013-14 com a tercera), però aquest cop incorpora una vora daurada a les mànigues i un coll de dos tons en forma de V negre i daurat, que li confereixen un estil contemporani i molt elegant. La senyera, igual que en la primera equipació, se situa al dors just a sota del coll. Un altre dels elements distintius d’aquest disseny és que l’escut brodat al pit també serà únicament de color daurat, igual que els logos dels patrocinadors. 

Completen l’equipació els pantalons, també de color negre, que només es veu interromput per el número a la cama dreta i l’escut daurat, i les mitgetes també total black, a excepció de l’escrit Barça i el logo de Nike a la part central. 

Per primer cop, la segona equipació es comercialitzarà amb el logo de Rakuten -patrocinador principal de l’equip masculí-, a la part frontal, i en el cas del Barça Femení, amb el logo de Stanley, el seu partner principal. En el cas de la samarreta amb el logo de Stanley, només es posarà a la venda a les Barça Stores oficials del Club.

Menys impacte en el medi ambient

Per a la producció de la samarreta i els pantalons d’aquesta equipació s’ha utilitzat polièster 100% reciclat, obtingut a partir d’ampolles de plàstic reciclades que es fonen per obtenir un fil molt fi. D’aquesta manera, s’obté un teixit que permet el millor rendiment en la pràctica esportiva i que tingui menys impacte en el medi ambient.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut