Record a les víctimes de la Covid-19

Record a les víctimes de la Covid-19

Instants abans del partit contra el Leganés al Camp Nou, es va guardat un emotiu minut de silenci mentre sonava ‘El Cant dels Ocells’ interpretat per músics del Liceu

El retorn del futbol al Camp Nou va venir acompanyada de moltes emocions. Tot i trobar-se en un estadi completament buit d’aficionats, els jugadors -que lluïen un braçal negre en senyal de dol- van viure una nit que difícilment oblidaran.

D’una banda, perquè instants abans de l’inici de partit contra el Leganés es va guardar un emotiu minut de silenci en memòria a totes les víctimes de la Covid-19, que va estar acompanyat per la música de ‘El Cant dels Ocells’ de Pau Casals, interpretada a través dels videomarcadors, per músics del Liceu en una gravació que havien efectuat dies abans al mateix Camp Nou. El següent vídeo mostra un record a Pau Casals i la gravació efectuada a l'Estadi.

L’afició, ‘present’ tot i no ser-hi

Minuts abans d’aquest moment, els jugadors també van poder sentir l’escalf de l’afició cantant a cappella l’himne del Barça, que es va emetre també a través dels videomarcadors de l’Estadi. D’aquesta manera, en una acció promoguda pel Club i la companyia de comunicacions Viber (la plataforma on els usuaris havien de pujar els seus vídeos cantant l’himne), molts dels fans d’arreu del món van estar ‘presents’ al Camp Nou donant suport als futbolistes en un dia tan assenyalat com aquest.

Tot i jugar-se a porta tancada, el Camp Nou va voler lluir en aquesta tornada del futbol. Pel que fa a la graderia, al primera lateral es va col·locar un mosaic posant fundes a les butaques buides en el qual s’hi ha llegit Aquí juguem tots, el lema de la campanya que impulsa el Club i que resumeix el que aquests dies viu la nostra societat. A més, darrere de les porteries es van estendre dues grans lones -visibles també a la retransmissió televisiva- amb els missatges següents: Més que un club (Gol Nord) i Aquí juguem tots (Gol Sud). 

Per acabar, molts dels fans d’arreu del món també van estar ‘presents’ a través de la U televisiva, la pantalla de led que voreja en el perímetre de la gespa. Aquest espai dedicat a la visibilitat dels patrocinadors del Club va acollir una interessant iniciativa impulsada per CUPRA, global partner del FC Barcelona, que demanava als seus seguidors que enviessin fotografies animant el Barça per poder estar ‘presents’ en els partits a porta tancada del Camp Nou. Més de 25.000 aficionats van enviar a la firma automobilística les seves imatges, en una iniciativa que es repetirà també en els propers enfrontaments de Lliga en aquest estadi.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut