Cita prèvia per fer tramitacions presencials a l'Oficina d'Atenció al Barcelonista
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Els serveis d’atenció presencial de la Seu Social del FC Barcelona estan oberts actualment amb un nou horari de 9 a 20 h., de dilluns a divendres. Degut a la situació actual i per tal de poder garantir un bon servei, a partir d’ara serà necessari que els socis i barcelonistes demanin cita prèvia per poder ser atesos presencialment a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista, a través del següent enllaç:
L’accés principal està habilitat per la porta principal de la Seu Social, i la sortida, per la porta lateral. A l’interior es farà un control d’aforament i es gestionarà la presència dels socis amb senyalística al terra de l’entrada per indicar la distància de seguretat de dos metres. Serà obligatori l’ús de mascareta i la desinfecció de mans amb gel hidroalcohòlic per al públic i el personal. S’habiliten quatre punts d’atenció presencial, amb mampares i la recepció de l’OAB, OAE i OAP també comptarà amb mampares de protecció.
Al marge de l'atenció personal amb cita prèvia, l'atenció telefònica de l'OAB i l'OAE també està operativa, de 9 a 20 h de dilluns a divendres, per a qualsevol consulta que vulguin efectuar els socis i aficionats (telèfon 900 189900).
Tot i la reobertura de la Seu Social, la recomanació és que sempre que es pugui es facin els tràmits a través del web del club. L’Àrea Social manté totalment actius els seus serveis d’atenció telemàtica a través dels canals corporatius, ja sigui telefònicament o per mitjà dels correus habituals (oab@fcbarcelona.cat, oae@fcbarcelona.cat i penyes@fcbarcelona.cat).
Accessos i aparcament a l'Spotify Camp Nou
L’accés al recinte de l'Spotify Camp Nou serà lliure i l’entrada a peu dels vianants es podrà fer per l’accés 9 (zona del Bulevard), l’accés 15 i el 15 A. Pel que fa a l’accés en vehicle rodat, es farà per l’accés 14 habitual. L’aparcament de vehicles estarà operatiu a la zona C de l’Auditori 1899 per als socis.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç