L’Àrea Social manté actius tots els seus serveis d'atenció telemàtica per a socis, penyistes i aficionats

L’Àrea Social manté actius tots els seus serveis d'atenció telemàtica per a socis, penyistes i aficionats

A través del telèfon 900 189900 o dels correus electrònics corresponents de l’OAB, OAE i Penyes es dona resposta a les consultes sobre l’afectació de la crisi del coronavirus al Club

Amb la voluntat de poder donar en tot moment resposta a les consultes o inquietuds dels socis, penyistes i aficionats, l’Àrea Social del FC Barcelona manté totalment actius els seus serveis d’atenció telemàtica a través dels canals corporatius, ja sigui telefònicament al número de l’OAB, 900 189900, o per correu electrònic a les adreces següents: oab@fcbarcelona.cat (socis), oae@fcbarcelona.cat (atenció especialitzada) i penyes@fcbarcelona.cat.

Consultes sobre l'afectació de la crisi del Covid-19 al FC Barcelona

També a través del web del Club es pot seguir tota l’actualitat del Club amb referència a la crisi sanitària que estem vivint i les seves conseqüències, i a l’espai d’atenció al soci continua funcionant el servei T’escoltem per efectuar comentaris i suggeriments.

Davant la situació sanitària i amb l’objectiu de preservar i protegir la salut de les persones i el funcionament del sistema sanitari, el FC Barcelona va decidir el cap de setmana passat tancar totes les seves instal·lacions al públic i pel que respecta a l’Àrea Social del Club també van deixar de funcionar els serveis d’atenció presencial que s’efectuen normalment des de l’Oficina d’Atenció al Barcelonista (OAB), l’Oficina d’Atenció Especialitzada (OAE) i l’Oficina d’Atenció a les Penyes.

Malgrat aquest tancament presencial, el Club considera prioritari poder mantenir l’atenció a través dels seus serveis telemàtics per donar resposta immediata a tota consulta o dubte sobre temes relacionats amb la crisi sanitària i la seva afectació en els diferents àmbits del Club.

Amb aquest servei, el Club informa els seus socis i seguidors sobre les mesures que s’han pres i que poden ser del seu interès, com el tancament de les instal·lacions, la suspensió de les competicions o l’ajornament d’aquelles activitats dirigides als socis que ja estaven programades, com lliuraments d’insígnies o diferents accions amb els socis més joves.

A més, amb el funcionament d’aquest servei d’atenció telemàtica, i tenint en compte que el Barça té molts socis d’edat avançada, el Club pot fer també d’altaveu de la informació, i dels consells que van oferint les autoritats sanitàries a tota la població. Cal recordar que des del primer moment de la crisi sanitària, el FC Barcelona s’ha posat al servei de la societat per difondre la informació i les directrius donades per les autoritats sanitàries, a través d’una campanya de sensibilització i conscienciació.

Més correus que trucades

En aquests moments, el servei d'atenció de l'OAB telemàtica que estan oferint els tècnics d’atenció del FC Barcelona de les diferents oficines a través de teletreball funciona perfectament i sense incidències. De fet, els socis, penyistes i aficionats tenen la mateixa experiència i nivell de resposta que si fossin atesos des del mateix Club.

Aquesta resposta està sent possible gràcies al fet que el FC Barcelona, seguint el seu Pla Estratègic 2015-2021, va apostar decididament per accelerar la transformació digital del Club i dotar-lo de les solucions i eines digitals necessàries per convertir-lo en una referència en aquest àmbit dins de la indústria de l’esport.

Cal tenir present que aquests canals d’informació tenen un elevat ús al llarg de la temporada. Aquest dies s'observa que s'ha reduït a la meitat el nivell de trucades, però en canvi s’han duplicat els correus electrònics que s’atenen i responen normalment. 

En aquest període sense cap tipus d’activitat al Club, des que es va iniciar l’estat d’alarma sanitària el passat 14 de març i fins al 31 de març, l’Oficina d’Atenció al Barcelonista havia rebut 872 trucades telefòniques i un total de 7.800 correus electrònics.

Els temes d’aquestes consultes giren principalment al voltant de la crisi sanitària i la seva afectació al Club, com qüestions relacionades amb la devolució dels imports d’entrades comprades amb anterioritat o aspectes relacionats amb el futur de les competicions dels diferents esports.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut