Comunicat del FC Barcelona

Amb motiu del partit entre el Barça B i l'Espanyol B en què un reduït nombre d'aficionats van proferir crits i càntics del tot inacceptables, el FC Barcelona expressa el següent

Davant dels fets protagonitzats per un reduït nombre d'aficionats dissabte a l'Estadi Johan Cruyff, amb motiu del partit entre el Barça B i l'Espanyol B, que van proferir crits i càntics del tot inacceptables, el FC Barcelona comunica:

1) Un cop detectades aquestes conductes, la seguretat del Club va encerclar aquest grup, d'entre 20 i 25 persones, que minuts més tard va ser expulsat del camp pels Mossos d'Esquadra, tal com detalla l'acta arbitral del partit.

2) El Club ha demanat la col·laboració dels Mossos d'Esquadra per obtenir la identificació dels participants en els fets de dissabte, per tal de denunciar-los i prohibir-los l'accés a les instal·lacions del FC Barcelona. La denúncia es presentarà davant de la Fiscalia responsable de delictes d'odi i s'informarà la Comissió Antiviolència als efectes sancionadors oportuns. En el cas que algun dels participants sigui soci, la denúncia també es farà davant la Comissió de Disciplina del Club.

3) El Club seguirà ferm en el seu compromís absolut amb la lluita per erradicar qualsevol comportament violent, condemna públicament aquests fets i lamenta els greuges i les molèsties que hagin pogut ocasionar.