Comunicat del FC Barcelona sobre les mesures de seguretat a les instal·lacions del Club

Els punts més destacats de la reunió ordinària de la Junta Directiva celebrada aquest dilluns a les oficines del Club

La Junta Directiva, en la seva reunió ordinària celebrada aquest dilluns a les oficines del Club, ha revisat els protocols de seguretat que s’apliquen actualment a les instal·lacions de l’Entitat i s’ha aprovat la millora d’alguns aspectes.

També ha estat informada del dispositiu de seguretat que s’aplicarà aquest dimarts, amb motiu del partit de Champions League davant l’AS Roma, i s’han revisat les mesures extraordinàries que s’aplicaran, aprovades la setmana passada entre el Departament de Seguretat del Club i els Mossos d’Esquadra, i que es detallen en el document adjunt. Aquestes mateixes mesures s’aplicaran també al partit de Lliga que dissabte que ve jugaran a l’Estadi el FC Barcelona i la Reial Societat.

D’altra banda, la Junta ha aprovat l’adhesió del Club al nou projecte de competició europea de bàsquet proposat per l’Eurolliga per aplicar a partir de la temporada 2016/17.

També s’ha aprovat que la Llotja Lateral del Camp Nou passi a dir-se ‘Sala Berlín’, seguint amb la línia de nomenar espais singulars de l’Estadi amb el nom de ciutats on l’equip de futbol ha obtingut títols de Champions League.

La Junta Directiva celebrarà diumenge vinent, a La Masia-Centre de Formació Oriol Tort, una reunió per analitzar el Pla Estratègic de l’Entitat que estan elaborant els membres del Comitè de Direcció del Club i que ha de marcar les línies mestres del FC Barcelona en els pròxims cinc anys. El mateix diumenge, 29 de novembre del 2015, el FC Barcelona compleix 116 anys.