Comunicat del FC Barcelona sobre els aficionats radicals desplaçats a Lió

Davant els fets protagonitzats per un grup d'aficionats radicals en el desplaçament del primer equip a Lió, el FC Barcelona informa que:

1) Dimarts, a primera hora de la tarda, els Mossos d'Esquadra i la Prefectura de la Policia de Lió van detectar la presència a la ciutat d'un grup d'aproximadament 20 aficionats radicals, que havien viatjat pels seus propis mitjans, al marge de l'operativa de desplaçament organitzat pel Club, i sense entrada per al partit.

2) El FC Barcelona, informat d'aquesta circumstància, es va posicionar en contra de l'accés d'aquest grup a l'estadi, posicionament totalment avalat per la UEFA.

3) De manera unilateral, i justificant riscos majors, la Prefectura de la Policia de Lió va decidir acordar amb l'Olympique la venda de localitats a aquest grup d'aficionats, i la seva ubicació a la zona dels socis i aficionats del FC Barcelona.

4) Davant d'aquests fets, el FC Barcelona traslladarà de manera immediata una queixa formal a la UEFA.

5) Així mateix, el FC Barcelona continuarà treballant per millorar els seus processos i mecanismes de control d’accés als desplaçaments del primer equip, amb la col·laboració dels Mossos d’Esquadra, en línia amb el seu compromís en la lluita contra qualsevol forma de violència associada al món de l'esport.