'Matchday', la nova sèrie documental que mostra el Barça des de dins com no s'havia vist mai fins ara

La sèrie, que constarà de vuit episodis, s’estrenarà a Europa en exclusiva a Rakuten TV aquest mes de novembre

El FC Barcelona i Rakuten presenten Matchday, una nova sèrie documental amb la qual els espectadors podran gaudir de continguts i imatges exclusives, mai vistos fins ara, de la vida dels homes d’Ernesto Valverde. Per primer cop, les càmeres de televisió han tingut accés al dia a dia de jugadors com Leo Messi, Gerard Piqué, Marc-André ter Stegen o Luis Suárez, oferint una visió més propera i íntima tant dels moments de competició com de la seva vida personal.

La nova sèrie, que consta de vuit episodis de 45 minuts que giren al voltant de vuit partits clau disputats pels blaugranes durant la temporada 2018/19, s’estrenarà aquest mes de novembre a Europa a Rakuten TV. Narrats per l’actor John Malkovich, amb cada capítol els espectadors podran viure des de dins com van afrontar els jugadors aquests enfrontaments: des de la seva entrada al vestidor fins que trepitgen el terreny de joc. Així mateix, Matchday ofereix un testimoni exclusiu de diferents moments de celebració després d’una victòria i de les reflexions dels jugadors davant una derrota.

Entre els partits clau de la passada temporada que es recolliran al llarg dels diferents episodis, s’inclou el Clàssic, amb dos capítols que analitzen com es preparen els jugadors, com gestionen la pressió davant d’aquesta cita i com viuen els 90 minuts sobre el terreny de joc. En concret, l’episodi recull la victòria del Barça al Camp Nou per 5-1 contra el Reial Madrid, així com el partit de Copa del Rei al Santiago Bernabéu que es va tancar amb un 0-3. Així mateix, en un altre episodi, també es recull l’altra cara més amarga del joc, mostrant la decepció després de la derrota contra el Liverpool a Anfield i que va comportar l’eliminació del Barça de la Lliga de Campions.

Matchday
Matchday

A més de futbol, la nova sèrie també oferirà moments del dia a dia dels jugadors amb el seu entorn més proper, com una barbacoa a casa de Suárez en companyia de Messi i Jordi Alba; Piqué gaudint del seu temps lliure amb la seva família; Ter Stegen dissenyant la que serà la seva nova casa, o Ivan Rakitic a la cuina.  

Així mateix, la sèrie també comptarà amb els testimonis de diferents persones que a través de les seves experiències personals ja formen part del Barça. Per exemple, la història de Rafa, el bomber que tot i haver perdut la vista en una explosió continua assistint al Camp Nou per als partits de l’equip, o de l’Andrey, un fan de Rússia que segueix el FC Barcelona allà on juga. 

Una producció de  Barça Studios

Matchday és una producció de Barça Studios, l’ens que centralitza la creació, producció i comercialització de tota l’oferta audiovisual del FC Barcelona. La sèrie ha estat produïda amb la col·laboració de Rakuten, en associació amb Rakuten H Collective Studio, de Kosmos Studios i de Producciones del Barrio.

La nova sèrie s’estrenarà a Europa aquest mes de novembre i estarà disponible de manera exclusiva a la plataforma de video on demand de Rakuten TV, i posteriorment s’estrenarà a través de Rakuten TV o en col·laboració amb altres operadors a la regió APAC i als Estats Units. D’altra banda, el FC Barcelona s’ha reservat els drets de la sèrie a Àfrica, Llatinoamèrica, els països MENA i Canadà.

 

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut