Comunicat del FC Barcelona sobre Neymar Jr

Aquesta tarda, representants legals de Neymar Jr. s’han personat a les oficines del Club i han fet efectiu, en nom del jugador, el pagament de 222 milions d’euros, en concepte d’indemnització per a la rescissió unilateral i sense causa del contracte que unia ambdues parts.

Així mateix, el Club traslladarà a la UEFA els detalls d’aquesta operació perquè depurin les responsabilitats disciplinàries que puguin derivar-se d’aquest cas.

Neymar Jr s'acomiada del Barça

El futbolista brasiler es va acomiadar del FC Barcelona a través del seu compte d'Instagram. Allà reconeixia que "el FC Barcelona ha estat més que un desafiament" i que ha viscut "moments inoblidables a Barcelona", referint-se especialment als que han estat els seus companys en atac, Leo Messi i Luis Suárez.

També tenia paraules d'agraiment per a l'afició culer: "Agraeixo l'estima de l'afició blaugrana i tot el que he après amb els esportistes amb qui he compartit vestidor. El Barça i Catalunya estaran sempre en el meu cor però necessito nous desafiaments".

La majoria dels seus companys al FC Barcelona també van publicar, a les diferents xarxes socials, missatges de comiat i d'agraïment cap al brasiler, que a partir d'ara jugarà al PSG.