Tres gols, tres punts. El FC Barcelona s'ha imposat per 3-0 a l'Aston Villa en el duel corresponent a la quarta jornada de la Champions League. Lamine Yamal i Raphinha, MVP del partit, han estat els golejadors d'un duel que ha servit per confirmar les bones sensacions mostrades contra l'Alabès.

Amb aquest resultat, els homes de Flick ja sumen nou punts a la competició i ocupen -de manera temporal abans dels partits de dimecres- la segona plaça a l'equador de la Fase Lliga.

Lamine Yamal obre la llauna

Hansi Flick ha presentat un onze amb dues cares noves respecte del de l'Alabès, amb Gerard Martín i Gordon com a principals novetats. Com aquell dia, el Barça s'ha avançat al marcador abans del minut 10. Una recuperació de Lamine Yamal ha acabat amb una gran definició del de Mataró, que s'ha convertit en el màxim golejador de la Champions amb menys de 20 anys.

2026-11-03_FCBvsASTONVILLA_009

Ritme i ocasions

L'Aston Villa ha respost ràpid amb una doble ocasió de córner. Manzambi, el més perillós dels visitants, ha provat Joan Garcia, que ha completat un primer temps molt bo sota pals... i també quan requeria sortir de l'àrea. El partit, marcat per la pluja, tenia un ritme alt. Fermín ho ha provat per part dels culers però el marcador no s'ha mogut més abans de la mitja part.

Raphinha, de dos en dos

Sí s'ha mogut el marcador a la represa. Raphinha ha fet el segon dels culers en una rematada que ha rebotat en Pau Torres abans de superar Suzuki, a qui ha agafat a contrapeu. Minuts més tard, Raphinha ha igualat els 94 gols de Ronaldinho amb el Barça anotant el tercer del després d'una assistència de fantasia de Cancelo.

De Jong, tricentenari

Amb el 3-0 al marcador, Flick ha fet la primera ronda de canvis al minut 70. Era el moment de Gavi, Gabriel Jesus i Frenkie de Jong, que ha celebrat el seu partit 300 amb la samarreta del Barça. Aquest cop, situant-se com a interior.

En el tram final de partit, intercanvi de cops. Goretzka ha enviat una pilota al pal en la més clara de l'Aston Villa, mentre que Lamine Yamal ha fregat el quart amb un cacau que s'ha anat per poc. Tres punts més per a un Barça que torna a fer por abans de viatjar a Madrid.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire