Després de l'exigent partit de dimarts contra el París Saint-Germain, el primer equip del FC Barcelona ha tornat a la feina aquest dimecres. Els futbolistes amb més càrrega durant el xoc han dut a terme treball al gimnàs, mentre que la resta ha entrenat sobre la gespa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

El tècnic blaugrana, Hansi Flick, ha comptat amb tots els disponibles del primer equip una sessió que ha començat a les 12.00 hores. També hi han participat els futbolistes del Barça Atlètic Hamza Abdelkarim i Àlex Campos. Tots dos, de fet, van viatjar amb l'equip a París.

Amb la mirada en el Clàssic

Així doncs, el FC Barcelona ha començat la preparació per al següent compromís de Lliga. I és que, diumenge (21.00 hores), els culers rebran la visita del Reial Madrid a l'Spotify Camp Nou, en el que serà el primer Clàssic del curs 2026/27.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire