A punt per a una nova jornada de Lliga
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Compte enrere per al derbi. La plantilla de Hansi Flick s'ha exercitat per darrera vegada a la Ciutat Esportiva per plantar-se al duel contra l'Espanyol en la millor preparació possible. Un entrenament que ha comptat amb tots els culers disponibles, que ha format part d'una prèvia completada amb la compareixença del tècnic alemany i amb la tradicional trobada entre entrenadors.
Ferran i Frenkie de Jong, submergits en un passadís pels seus companys, han format part d'aquest últim entrenament abans de la visita dels blanc-i-blaus. Juntament amb els blaugranes disponibles del primer equip s'han exercitat Cortés, Espart i Eder del Barça Atlètic.
D'aquesta manera, els culers ja estan preparats per a un nou duel de Lliga. Per a una jornada 31 que tindrà lloc a l'Spotify Camp Nou dissabte a les 18.30 hores. Només falta saber quina convocatòria dissenyarà Hansi Flick el mateix dia del derbi per intentar arribar a la victòria.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç