FC Barcelona - Atlètic de Madrid: L’hora de la veritat a la Champions
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Ara sí que sí, ha arribat el moment. El Barça afronta un abril clau en les seves aspiracions per revalidar el títol de Lliga i per aconseguir la desitjada Champions League. Per fer-ho, haurà d’enfrontar-se novament a l’Atlètic de Madrid del Cholo Simeone, després del partit de Lliga d’aquest passat dissabte (1-2).
Segon capítol
El Barça es tornarà a veure les cares contra els matalassers aquest dimecres a l’Spotify Camp Nou (21 hores), en el segon duel -de tres- de la trilogia. Després de la victòria ‘in extremis’ a la Lliga, en un partit en què ja van saltar espurnes, s’obre un panorama completament diferent pel que fa a l’anada dels quarts de la màxima competició europea. Res del que va passar dissabte tindrà a veure amb el que passi a partir d’aquest dimecres. És l’hora de la Champions. I de l’Spotify Camp Nou, que ha de jugar un factor determinant a l’eliminatòria.
El Cholo recupera dos efectius i en perd un
La victòria al camp de l’Atlètic de Madrid a la Lliga va ser fonamental per allunyar-se del principal competidor, el Reial Madrid, després que els blancs caiguessin derrotats a Mallorca. Malgrat això, els del Cholo, virtualment classificats a la Champions League de la temporada que ve i sense més objectius a la vista a la Lliga, van rotar en vistes del duel d’aquest dimecres.
L’onze dels matalassers, a diferència del del Barça, va presentar moltes rotacions i Simeone va poder reservar jugadors clau per tenir-los frescos de cara al decisiu partit de l’Spotify Camp Nou. Futbolistes com Julián Álvarez, Lookman o Hancko no van disputar cap minut tot i estar convocats, altres habituals com Ruggeri o Sorloth van entrar des de la bajqueta, mentre peces clau com com Marcos Llorente o Johnny Cardoso estaven sancionats (aquest últim, també lesionat).
A més, tampoc hi van ser Oblak, Barrios, Pubill i Mendoza lesionats. Aquests dos últims, ja recuperats, han viatjat a Barcelona, mentre que Giménez se suma a les baixes dels mencionats Cardoso, Barrios i Oblak.
Per la seva banda, els de Flick hauran d’afrontar l’anada dels quarts amb algunes baixes força rellevants. Raphinha, De Jong, Bernal i Christensen continuen recuperant-se de les seves respectives lesions i no podran disputar el partit d’anada.
Alerta d’apercebuts
Un dels ‘inputs’ a tenir en compte aquest dimecres són els apercebuts. Fins a quatre jugadors del Barça i vuit de l’Atlètic afronten l’anada amb el risc de veure una groga i perdre’s el duel de tornada del proper dimarts. Per part del Barça Lamine Yamal, Gerard Martín, Fermín i Casadó són els jugadors apercebuts.
Pel que fa a l’Atlètic de Madrid, la situació és encara més delicada. Robin Le Normand, Clement Lenglet, Marc Pubill, Matteo Ruggeri, Marcos Llorente, Thiago Almada, Giuliano Simeone i Pablo Barrios (que es perd l'anada) són els vuit apercebuts.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç