Dani Olmo: “Estem motivats i preparats per guanyar”
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Dani Olmo ha estat el protagonista d’un nou Q&A en directe al canal de Youtube del FC Barcelona. Durant la sessió, el davanter ha respost les preguntes dels aficionats i ha compartit la seva visió sobre la trajectòria personal, la relació amb els companys i l’actualitat blaugrana. El tema més destacat han estat els quarts de final de la Champions, on Olmo ha mostrat plena confiança: “És un escenari esperat per a nosaltres. Ja ho vam viure l’any passat i sabem que és tot o res. Si estem al nostre nivell, podem fer-ho”.
El davanter ha començat repassant diversos aspectes del seu joc i del seu instint golejador. Ha reconegut que intenta analitzar el context i els moviments dels companys, però que tot acaba sent natural. També ha explicat que se sent còmode jugant com a fals 9: “Ho he fet diverses vegades i m’hi sento bé”. El català ha detallat com es prepara per a les grans cites: “Em preparo igual per un partit de Champions que per altres; l’objectiu sempre és guanyar”. A més, s’ha mostrat optimista respecte a l’eliminatòria contra l’Atlético de Madrid: “Estem motivats. Tothom té present el que va passar a la Copa i veig l’equip preparat i amb ganes de guanyar”.
Complicitat al vestidor
Entrant en els secrets del vestidor, Olmo ha explicat que manté una bona relació amb molts companys: “Tinc bons amics al vestidor. Amb l’Eric hem fet coses junts a l’estiu, i també fem pinya amb Pedri, Ferran i Joan”. Sobre els moments divertits, Dani destaca a Gavi: “És dels més divertits, sobretot als entrenaments, quan competeix o quan s’enfada”.
Influències i trajectòria personal
En un to més personal, ha recordat amb afecte com va celebrar la seva arribada al Barça: “Amb la família i els amics, va ser molt especial tornar després de 10 anys”, i ha reconegut la importància de la seva família en la seva trajectòria: “Els meus pares i el meu germà m’han acompanyat sempre. La meva mare em va portar a Croàcia quan era petit, el meu pare em va ajudar a fer un salt de nivell, i amb el meu germà vaig començar a jugar”.
Finalment, ha reflexionat sobre la clau de l’èxit: “Has de treballar molt pels teus somnis. El repte no és només arribar, sinó mantenir el nivell. Hi ha dies especials, però el més difícil és continuar i guanyar. La clau és el treball dur, el sacrifici i no perdre mai el focus”.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç