Barça - Llevant: Resposta de líder (3-0)
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El FC Barcelona torna a ser el líder de la Lliga. Després de perdre'l a Montilivi dilluns passat, en la derrota per 2-1 contra el Girona, els de Hansi Flick han necessitats menys d'una setmana per tornar a posicionar-se al capdavant de la taula. Perquè, amb una victòria contra el Llevant a l'Spotify Camp Nou, els blaugrana han aprofitat l'ensopegada del Reial Madrid contra l'Osasuna i es tornen a col·locar amb un +1.
Amb gols de Marc Bernal, De Jong i Fermín, el Barça ha pogut passar pàgina de les dues darreres derrotes, la del Girona a la Lliga i la de l'Atlètic de Madrid a la Copa, i tornar a somriure amb un partit coral.
Gol matiner per començar
La victòria en aquesta jornada 25 de la Lliga s'ha començat a construir molt ràpidament. I és que el Barça no hauria pogut començar millor, perquè una centrada d'Eric Garcia a l'interior de l'àrea ha estat aprofitada per Marc Bernal, que ha obert la llauna molt ràpidament (1-0, min 4). Concretament, amb el gol més matiner del Barça aquesta temporada (als 3 minuts i 54 segons), superant el gol de Lewandowski contra l'Athletic Club (3 minuts i 57segons) el dia del retorn a l'Spotify Camp Nou.
Una diana molt celebrada i que ha ajudat a prendre's el partit sense tanta pressió, sabedors de la importància del triomf per recuperar sensacions i confiança. És cert que el Llevant ha estat a punt d'aprofitar alguna pèrdua, però l'aparició sota pals de Joan Garcia -especialment en una aturada davant Olasagasti (min 15)- ha estat clau.
Els de Flick, però, ni s'han espantat ni han tingut suficient: des de molt d'hora han buscat fer més gols. Ha costat diverses aproximacions, i fins i tot Cancelo s'ha topat contra el pal en una centrada que s'ha enverinat molt (min 27), però finalment els culers han pogut ampliar distàncies.
La segona diana blaugrana ha acabat arribant després que Cancelo hagi posat l'esfèrica a l'interior de l'àrea, però aquest cop l'entrada per darrere de Frenkie de Jong, que ha trencat a la perfecció la línia defensiva, ha servit per superar Ryan (2-0, min 32).
La victòria no s'escapa
Un resultat, aquest 2-0, que ha marcat el pas pels vestidors, així com també l'inici d'un segon temps en què ha baixat una mica l'electricitat. El Llevant ha intentat reduir diferències, sense gaire perill clar, mentre que el Barça ha buscat acabar de sentenciar, però tampoc ha tingut oportunitats clares.
L'entrada de Pedri, que ha tornat després de la seva lesió (min 64), juntament Ferran i Fermín han donat una mica més d'oxigen al Barça. Precisament el de El Campillo ha estat l'encarregat d'ampliar la renda i tancar el marcador amb un golàs, després de caçar la pilota a la frontal de l'àrea i marcar amb un xutàs (3-0, min 81).
Així doncs, tres punts més per al Barça, que recupera el somriure i el liderat de la Lliga. Proper repte: el Barça - Vila-real del proper dissabte 28 de febrer, a l'Spotify Camp Nou, també a les 16.15 hores.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç