No digui gol, digui Ferran Torres. El '7' del Barça ha estat el gran protagonista de la victòria blaugrana a La Cartuja (3-5). El valencià ha signat un hat-trick que ha servit per batre diversos rècords estadístics a nivell personal.

11 gols a la Lliga

El més destacat és que amb els tres gols a Sevilla Ferran Torres ja s'enfila fins als 11 gols a la Lliga, superant el seu rècord a la competició, que eren els 10 anotats el curs passat. Enguany en suma 11 en 15 partits, quan encara queda més de mitja Lliga per davant per seguir engreixant aquestes xifres. El valencià ha entrat també al Top-50 de màxims golejadors culers a la història de la Lliga.

Tercer hat-trick amb el Barça

Ferran Torres ha assolit el seu hat-trick al minut 40 de partit. Del primer al segon gol han transcorregut únicament 112 segons, el doblet més ràpid des d'un que va signar Ansu Fati contra el Llevant el 2020. En tot cas, el '7' blaugrana ja havia signat un hat-trick més ràpid en un duel de Copa contra el València (0-5 a la Copa), quan ja n'havia fet tres al minut 30.

Idil·li sevillà

L'altre hat-trick de Ferran Torres -el d'aquest dissabte ha estat el tercer com a blaugrana- també el va signar contra el Betis. Va ser el 21 de gener del 2024, en el seu partit 100 com a blaugrana. Els verdi-i-blancs són la seva víctima preferida i a La Cartuja, el passat mes de maig, també va marcar un gol decisiu a la final de Copa. Sevilla té un color especial per a Ferran.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca