La Festa del Gamper Estrella Damm arriba a l’Estadi Johan Cruyff per estrenar la temporada
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Com cada any, la Festa del Gamper Estrella Damm, marca el punt de partida d’una nova temporada per a l’imaginari culer. És l’ocasió en què el conjunt blaugrana es retroba amb la seva afició i aquesta té l’oportunitat de copsar en directe la temperatura de l’equip abans de l’inici del curs oficial.
Enguany el debut dels homes de Flick davant el seu públic serà a l’Estadi Johan Cruyff davant el Como 1907 (21.00 h) en una jornada que com és habitual començarà unes hores abans, a partir de les 19.00 h i que inclourà la presentació de l’equip davant l’afició a partir de les 20.05 h, així com diverses actuacions musicals per a tots els públics, amb artistes de renom com ara Doctor Prats i Lildami, entre d’altres. Tant el partit com la presentació prèvia de l’equip serà retransmès en directe pel canal de YouTube del FC Barcelona i per TV3.
El públic podrà gaudir d’una festa en un escenari que no és aliè per a aquest partit, ja que l’Estadi Johan Cruyff ja va acollir en el seu moment una edició del Trofeu Joan Gamper. Va ser l’any 2021, en un doble enfrontament contra la Juventus de Torí i que va suposar la primera participació del Barça femení al torneig.
El partit contra el Como 1907 tindrà també un component històric, ja que suposarà el primer enfrontament entre ambdós clubs, que sumen 125 i 118 anys d’història, respectivament. El conjunt italià arriba amb una forta presència blaugrana a les seves files: Cesc Fàbregas, que ocupa el càrrec de màxim responsable tècnic, i Sergi Roberto, excapità culer que va posar fi a una trajectòria de divuit temporades al Club l’agost del 2024. També forma part de la plantilla el defensa Àlex Valle, format a La Masia i amb debut al primer equip en un amistós.
Aquesta edició de la Festa del Gamper Estrella Damm arriba a les portes de l’inici de Lliga, que arrencarà el dissabte 16 d’agost a les 19.30 h a Son Moix, amb el duel entre el Mallorca i el Barça. Serà també la primera oportunitat perquè l’afició blaugrana vegi en directe les noves incorporacions de Marcus Rashford, Joan Garcia i Roony Bardghji.
El programa d’activitats
Però més enllà del partit, el públic podrà gaudir d’una intensa jornada que inclourà diverses activitats i actuacions que començaran a partir de les 19.00 h amb l’obertura de portes, dues hores abans de l’inici del matx, i que culminaran amb la presentació de l’staff tècnic i dels jugadors davant l’afició.
Artistes com Lildami, Maria Hein i DJ MON seran els encarregats d’amenitzar l’ambient durant la prèvia del partit. A part de les actuacions musicals, el públic podrà gaudir també de Fan Cams, pluja de samarretes i altres dinàmiques habituals en el videomarcador interactuant amb els aficionats i aficionades a les grades.
A les 20.05 h vindrà el moment esperat per a molts amb la presentació del primer equip davant l’afició, que tindrà l'oportunitat de veure els nous fitxatges així com la resta de jugadors que formen part del planter del 1r equip. L’activitat continuarà amb al·licients per al públic, entre les quals destaca l’actuació de Doctor Prats durant la mitja part del partit. La Festa del Gamper Estrella Damm es tancarà amb l’entrega de premis un cop finalitzat el matx, posant punt final a una jornada plena d’esport i música.
Agenda
- 19 h: Obertura portes i inici música DJ
- 19:20 h: Actuació de Lildami
- 19:35 h: Actuació de Maria Hein
- 19:50 h: Actuació de DJ MON
- 20:05 h: Inici presentació 1r equip
- 20:25 h: Final presentació i inici escalfament
- 21 h: Inici partit
- 21:45 h: Actuació de Doctor Prats
- 22:45 h: Final partit i entrega de premis
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç