Dani Olmo: “Estem preparats”

Dani Olmo: “Estem preparats”

El ‘20’ blaugrana assegura que “la motivació és màxima” abans del decisiu Inter-Barça d’aquest dimarts

Hi ha dies assenyalats. L’Inter-Barça d’aquest dimarts, a Milà, és un d’ells. També per a Dani Olmo, que viu la seva segona semifinal de Champions de la seva carrera, després de la disputada el 2020 amb el Leipzig contra el PSG, en un format de partit únic a causa de la crisi del coronavirus. El ‘20’ blaugrana, culer de bressol, sap que el de l’Inter és un partit que pot trigar anys en tornar-se a jugar: “Fa sis anys que el Barça no juga una semifinal i podem ser a una final 10 anys després. Estem amb molta il·lusió i estem preparats”.

 

Tot passa per poder guanyar com a visitant. No serà fàcil, ja que l’Inter no ha perdut cap dels seus últims 15 compromisos com a local a la Champions. “Està clar que el factor camp pot afavorir el conjunt local, però hem jugat en camps com el Metropolitano, el Bernabéu o el Signal Iduna Park i hem aconseguit la victòria o el passi. No és una cosa que ens preocupi, ens motiva”, ha assegurat.

"Sabem a què juguem"

Sobre el duel a Montjuïc, Dani Olmo ha reconegut que hi ha aspectes que es poden millorar. “Va ser un partit força igualat. Vam tenir situacions per marcar i també situacions per defensar una mica millor, són coses que poden passar”, ha explicat. En qualsevol cas, es mostra optimista perquè l’equip té un estil reconeixible: “Sabem a què juguem, ens està anant be i no tenim perquè canviar res”.

012 0M1A6528

També ha fet balanç del que està sent la seva primera temporada amb el primer equip. “Vaig venir amb un objectiu, que era guanyar, i de moment portem dos de quatre. He viscut situacions que no es passen be, però ara estic al 100%. Clar que ha valgut la pena”, ha conclòs. 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut