Comunicats mèdics de Jordi Alba, Memphis i Sergi Roberto
Ofert per

Comunicats mèdics de Jordi Alba, Memphis i Sergi Roberto

El lateral té unes molèsties als isquiotibials de la cuixa dreta, mentre que el davanter pateix una lesió al bíceps femoral de la cuixa esquerra. Sergi Roberto ha estat intervingut satisfactòriament de la lesió al recte femoral de la cuixa dreta

El FC Barcelona ha donat a conèixer aquest dijous a la tarda els comunicats mèdics de Jordi Alba i Memphis Depay, que es van lesionar en el Bayern - Barça, i de Sergi Roberto, que ha estat intervingut satisfactòriament a Finlàndia.

Així doncs, el lateral de l'Hospitalet té unes molèsties als isquiotibials de la cuixa dreta i l'evolució en marcarà la disponibilitat.

Per la seva part, el davanter holandès del primer equip pateix una lesió al bíceps femoral de la cuixa esquerra. És baixa i l'evolució en marcarà la disponibilitat.

2021-12-08 BAYERN-BARCELONA 28

Cal recordar que, en el Bayern - Barça, Jordi Alba va haver de ser substituït als 31 minuts de joc per unes molèsties. Òscar Mingueza va ser l'encarregat d'entrar en el lloc del 18 barcelonista a l’Allianz Arena.

Memphis també va ser titular i sí que va finalitzar el duel de Champions, però va acabar visiblement tocat. Amb vuit gols, tots a la Lliga, és el màxim realitzador del Barça.

Sergi Roberto, intervingut satisfactòriament

A més a més, aquest dijous, Sergi Roberto ha estat intervingut satisfactòriament de la lesió al recte femoral de la cuixa dreta.

Aquesta intervenció ha estat a càrrec del doctor Lasse Lempainen, sota la supervisió dels serveis mèdics del Club, a Turku (Finlàndia). És baixa i l'evolució en marcarà la disponibilitat.

FCBarcelona-Valncia3-1J091aDivisi20212022_pic_2021-10-17barcelona-valencia44

Cal recordar que, aquesta temporada, tot i perdre's els últims partits per lesió, Sergi Roberto ha disputat un total de 12 enfrontaments, dividits en 9 duels de Lliga i 3 de Champions. Va marcar en les victòries contra la Reial Societat, en la primera jornada (4-2), i contra el Getafe, en la tercera (2-1).