Punt i final a la fase regular de la Lliga de futbol sala. El Barça, que la setmana passada ja es va assegurar de forma matemàtica la primera posició de la classificació, ha jugat aquest dissabte contra l'O Parrulo, també sense cap objectiu perquè ja tenia assegurada la salvació. 

L'equip blaugrana, en un equip amb molta rotació i descans per a diversos jugadors, ha aconseguit un empat a A Malata en un partit boig i amb molts gols. Touré, Catela, Fits, Martel (x2) i Granda han estat els golejadors blaugrana en un matí en què Víctor Pérez i Guillem Beumala han fet el seu debut amb el primer equip mentre que Sergi Viedma ha jugat els seus primers minuts a la Lliga (ja ho havia fet l'any passat a la Copa). 

Tot això a una setmana de la disputa de la Final Four de la Copa del Rei a Càceres i a dues setmanes de l'inici del play-off pel títol de Lliga. Finalment, el rival a quarts serà el Valdepeñas, que ha acabat vuitè després de perdre contra el Palma a Son Moix.

Mal inici per als culers

El partit no ha començat de la millor manera possible per al Barça, ja que un gol de Jhoy (1-0, min 2) i un altre de Diogo (2-0, min 4) han avançat els locals. Tot i que un gol de Touré ha reduït distàncies (2-1, min 11), l'O Parrulo ha tornat a posar-se amb un +2 després d'una diana de Bruno Días (3-1, min 16). 

Remuntada del Barça

El Barça, però, no ha baixat els braços, tot i no jugar-se res, i ho ha seguit intentant. El premi ha arribat per partida doble: primer, en una cursa espectacular de Touré en què s'ha desfet de dos rivals i ha assistit Catela (3-2, min 17) i, posteriorment, amb una diana de Fits que ha significat l'empat just sobre el descans (3-3, min 19).

A més a més, després del pas per vestidors, un doblet de Martel ha permès al Barça capgirar el marcador, amb dos gols que no només han posat el Barça per davant (3-4, min 21) sinó que han posat terra pel mig (3-5, min 29). 

Bogeria final

Però els gols no s'han acabat aquí. Sense pressió per part dels dos conjunts, amb els objectius de la fase regular ja assolits, Jhoy, de falta directa, ha retallat distàncies (4-5, min 32). La resposta del Barça ha estat immediata, amb gol de Lucas Granda (4-6, min 33), però Penezio ha marcat per posar emoció en el tram final de l'enfrontament (5-6, min 37). 

Tanta que, al final, en el darrer segon del partit, Santa Cruz ha marcat el gol definitiu i el de l'empat (6-6, min 40), que fa que el Barça tanqui la fase regular amb 22 victòries, 6 empats i 2 derrotes. 

LA FITXA

O PARRULO, 6

BARÇA, 6

O Parrulo: Mati Starna, Jhoy, Novoa, Diogo, Iván Rumbo -cinc inicial- Borja, Gonzalo Santa Cruz, Morgato, Bruno Días, Rubén Orzáez, Niko Vukmir, Penezio. 

Barça: Miquel Feixas, Tapias, M. Touré, Catela, Fits -cinc inicial- Guillem Beumala (ps), Sergi Viedma, Joel Miñano, Martel, Lucas Granda, Víctor Pérez. 

Gols: 1-0, Jhoy (min 2). 2-0, Diogo (min 4). 2-1, Touré (min 11). 3-1, Bruno Días (min 16). 3-2, Catela (min 17). 3-3, Fits (min 19). 3-4, Martel (min 21). 3-5, Martel (min 29). 4-5, Jhoy (min 32). 4-6, Lucas Granda (min 33). 5-6, Penezio (min 37). 6-6, Santa Cruz (min 40). 

Àrbitres: Carlos Rodrigo, Fermín Sánchez-Molina. 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca