Olivia Smart i Adrián Díaz, a la final olímpica
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Olivia Smart i Adrián Díaz ja són a la final olímpica després de brillar sobre el Capitol Indoor Stadium. A Pequín 2022, en els que són els seus primers Jocs Olímpics d'hivern de manera conjunta, la parella de 24 i 31 anys han superat la ronda classificatòria a la modalitat de dança sobre gel del patinatge artístic i formaran part de la fase definitiva.
Amb un programa curt que comptava amb cançons de Tina Turner e Ike & Tina, la parella espanyola ha obtingut 77.70 punts i ha finalitzat l'exercici a la novena posició, a una del diploma olímpic. D'aquesta manera, Olivia Smart i Adrián Díaz actuaran a una final lliure en la que executaran la seva adaptació de "La Máscara del Zorro".

Olivia Smart i Adrián Díaz | FOTO: Nacho Casares - COE
Aquestes eren les paraules dels blaugranes després d'accedir a la seva primera final olímpica: "Estem molt contents en general, ens hem sentit molt còmodes i ens ho hem passat molt bé. Hem tingut una petita relliscada a l'inici del programa, però estem satisfets amb les puntuaccions i ara revisarem els nivells per analitzar la nostra actuació".
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç