El hockey blaugrana no suma en la penúltima jornada de Lliga
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El cap de setmana va deixar una doble derrota al hockey herba blaugrana. L'equip masculí va veure com s'escapava de Pau Negre un ajustat partit contra el Terrassa (2-3), mentre el femení va caure 4-1 a casa del mateix rival.
Barça 2-3 Terrassa
Derrota dels blaugranes a l’últim partit com a locals en aquesta lliga. El partit va començar de cara, amb un bon joc dels de Garrido i un gol a favor, de penal córner, de Sebastian Wolansky. Però lluny d’esperonar el Barça, el gol va fer que el CD Terrassa fiqués els blaugranes dins el seu camp. El setge del terrassencs es va traduir en el gol de l’empat, iniciat el segon quart.
La segona meitat va començar amb la mateixa dinàmica, amb l’equip blaugrana tancat al seu camp i el CD Terrassa forçant el tercer gol, també de jugada. És a partir d’aquest moment que el partit va entrar en una fase més desendreçada, que va provocar un ball de targetes en el què els blaugranes es van veure perjudicats amb una groga de 10 minuts d’expulsió massa severa.
Tot i així, els de Garrido no van abaixar els braços, i van aconseguir marcar un altre penal córner, aquest cop per part del Pol Compta, i van pressionar als terrassencs fins al final. El CD Terrassa va veure com els seus nervis els portaven a jugar amb 9 jugadors, per dues expulsions amb targeta groga -n’acumularien fins a 4 en tot el partit-, i van estar a punt de perdre l’avantatge quan un tir del Pol Compta, gairebé sobre la botzina, es va trobar amb el guant del porter terrassenc.
Tres punts que volen del Pau Negre, i que hauran de ser recuperats a casa d’uns dels equips que jugaran la Final Four, l’Atlètic de Terrassa, en l’últim partit de la lliga, diumenge que ve.
CD Terrassa 4-1 Barça
El CD Terrassa va derrotar el FC Barcelona per 4 a 1 en un partit marcat per la resistència del conjunt blaugrana, que va mantenir l’empat a zero fins al minut 44, al final del tercer quart. La gran protagonista d’aquesta primera part va ser la portera del Barça, Natalia Paravati, que amb una actuació brillant va evitar diversos gols clars.
Els gols del CD Terrassa van arribar a l’últim quart: Aran Bel va obrir el marcador (44’), seguida de Nonna Vancells (48’), Estel Petchame de penal stroke (49’) i Natalia Llano de penal (54’). El gol del Barça, obra d’Eef Jikke, va arribar en els minuts finals.
Tot i la derrota, cal destacar l’ordre defensiu del Barça i, sobretot, el gran partit de Paravati sota pals.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç