Un mes de Barça One amb xifres de número 1

Un mes de Barça One amb xifres de número 1

La plataforma gratuïta de streaming del Club acumula més d’1,5 milions de visites en els primers 30 dies, ha estat 10 jornades en primera posició de descàrregues en la categoria d’esports a Google Play i destaca per la bona acollida de l’oferta de continguts en directe

Després de poc més de quatre setmanes de vida, Barça One, l’OTT del FC Barcelona amb la millor selecció de continguts de temàtica Barça del mercat audiovisual, s’està fent un lloc entre l’afició culer. Les xifres així ho demostren, ja que la plataforma ha registrat en els primers 30 dies més d’1,5 milions de visites i compta  ja amb 400.000 usuaris únics. Una evolució ascendent que convida a pensar que la nova OTT ha arribat per consolidar-se com a mitjà de referència entre els aficionats i les aficionades del Barça que busquen continguts tant d’actualitat esportiva com productes més reposats o de caire històric i institucional.

Líder a la secció d’esports de Google Play

En aquestes primeres setmanes el periple de Barça One als stores digitals ha estat estel·lar i ha recollit valoracions molt positives per part dels usuaris. De fet, l’aplicació ha estat durant 10 dies consecutius com a número 1 de descàrregues en la categoria d’esports a Google Play a l’estat espanyol i en aquesta plataforma acumula un 4,5 sobre 5 de valoració; una qualificació dels usuaris que augmenta a Apple Store, on arriba a un 4,9 sobre 5.

Gran interès en l’àmbit internacional

Per distribució geogràfica, després de l’estat espanyol, el països amb més seguiment de Barça One són els Estats Units, Mèxic i França. En aquests moments la plataforma està disponible a tot Europa, els Estats Units, l’Uruguai, l’Argentina, el Brasil, Mèxic i progressivament es desplegarà en altres països. Una expansió territorial que està generant una notable expectació ja que durant el primer mes s’han registrat gairebé 30.000 peticions de fans d’altres nacionalitats que desitgen que la plataforma arribi al seu país.

Èxit dels continguts en directe

Barça One és una plataforma de continguts sota demanda però que es caracteritza per estar molt enganxada a l’actualitat diària del Club. En aquest sentit destaca la bona acollida de productes en directe com el “Barça Live” -l’espai d’entreteniment previ i posterior als partits-, els partits en directe del futbol formatiu, les rodes de premsa i les obres en viu de l’Spotify Camp Nou. El programa documental “Orígens” i els partits històrics són també algunes de les produccions que més audiència estan acumulant durant les primeres setmanes de Barça One. Cal destacar també el bon inici del Barça Notícies, les càpsules informatives diàries -en català, castellà i anglès- amb el més important de la jornada en clau culer.

Estrena de ‘L’Àlbum’ de Márquez

L’aposta programàtica de Barça One es caracteritza per la producció de continguts exclusius i per donar visibilitat a tots els esports professionals de la casa. En aquesta línia, recentment es va emetre en directe la Final Four de la Champions League de futbol sala i aquesta setmana s’estrena un nou capítol de la sèrie ‘L’Àlbum’ amb Rafa Márquez, en el qual l’entrenador del Barça Atlètic repassa els moments més memorables que ha viscut amb la samarreta blaugrana.

La plataforma està ultimant també un nou programa que veurà la llum les properes setmanes anomenat ‘Ter Stegen & Zubi: en bones mans’, en què, en dos capítols,  es podrà gaudir d’una conversa íntima i personal entre dues llegendes de la porteria del Barça, Marc-André ter Stegen i Andoni Zubizarreta.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut