Travel + Leisure GO uneix forces amb el FC Barcelona com a nou Official Travel Club Partner

Travel + Leisure GO uneix forces amb el FC Barcelona com a nou Official Travel Club Partner

Aquest club de viatges per subscripció es converteix en soci regional del Club a l’Amèrica del Nord en un acord que uneix el món de l'esport i l'oci

El FC Barcelona ha signat un acord de col·laboració amb el club de viatges per subscripció amb seu a Orlando, Travel + Leisure GO, gràcies al qual aquesta entitat passa a ser Official Travel Club Partner del Barça als Estats Units.

Amb itineraris reservables inspirats en les pàgines de la seva emblemàtica revista, Travel + Leisure GO és la subscripció de viatges imprescindible per als aficionats a l'aventura, els viatgers experts i ara, per als seguidors del FC Barcelona. L’abonament, disponible en opcions mensuals i anuals, ofereix descomptes a hotels i complexos turístics de tot el món, amb preus preferents en cotxes de lloguer i creuers, entre d’altres activitats. Els seus socis també tenen accés a un servei de consergeria personal per ajudar-los amb les seves reserves, així com una subscripció gratuïta a la seva revista.

Com a part d’aquest acord, Travel + Leisure GO té previst oferir als seus subscriptors un detallat itinerari per viatjar a Barcelona.

“Travel + Leisure GO està encantat de ser Official Travel Club Partner del FC Barcelona als Estats Units, ajudant els aficionats del Barça a somiar, planificar i reservar els seus viatges per al 2023, ja sigui per a una estada local als Estats Units o per a un viatge de llarg recorregut a Barcelona per veure un partit en directe", ha assegurat Fiona Downing, responsable en cap de socis de Travel + Leisure GO. “De la mateixa manera que el futbol creua fronteres, uneix persones i crea una narració que fa vibrar i emociona; també ho fan els viatges, que transcendeixen cultures i llengües, convertint el món en un terreny de joc enorme on poder gaudir i conviure”.

Amb aquesta entesa el FC Barcelona reforça els seus llaços comercials als Estats Units i fa un pas endavant per apropar-se als seus fans nord-americans, aquest cop per la via del turisme i l’oci.

“Amb aquest acord amb Travel + Leisure GO seguim apropant-nos als nostres seguidors nord-americans i reforcem la nostra marca en aquest territori de la mà d’un portal de continguts líder en el sector turístic americà”, ha assegurat Juli Guiu, vicepresident de l’àrea de màrqueting del FC Barcelona. “Explorem així una nova via que ens permetrà arribar a nous públics i ampliar la nostra base de fans en aquesta part del món on ja tenim una àmplia presència. En tractar-se d’una empresa de continguts digitals també ens obre una finestra als fans d’arreu del planeta i ens ajuda a posicionar-nos com a ‘Més que un Club’ a nivell global.” 

Sobre TRAVEL + LEISURE GO:

Amb itineraris reservables inspirats en les pàgines de la seva revista, Travel + Leisure GO es distingeix com la subscripció de viatge imprescindible per als buscadors d'aventures i els viatgers experts. Els membres de Travel + Leisure GO reben grans descomptes en hotels i complexos turístics, així com preus preferents en excursions, activitats, lloguer de cotxes i serveis de consergeria personal. Per accedir als avantatges exclusius, Travel + Leisure GO té opcions d’abonament mensuals i anuals. Els viatgers interessats poden obtenir més informació a go.travelandleisure.com.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut