Comunicat del FC Barcelona

El FC Barcelona informa que la setmana que ve no assistirà a Dubai amb motiu de l'Assemblea General Extraordinària que va convocar LaLiga el passat divendres 25 de novembre, a la qual s'han citat “amb caràcter d'urgència” tots els clubs.

En aquesta Assemblea Extraordinària es planteja tractar assumptes molt rellevants, relatius a la modificació dels Estatuts i el Reglament General de LaLiga que requereixen un major debat previ i una anàlisi més extensa i participativa, que faciliti el màxim consens que mereix una reforma d'aquesta envergadura.

La posició del FC Barcelona sempre ha estat arribar a acords consensuats després d'haver-se tractat prèviament amb coherència i respecte a totes les posicions.

Per tot això, no creiem oportú fer aquest viatge a Dubai, per a un acte que bé podria celebrar-se a la seu de LaLiga, i un cop més manifestem la nostra oposició davant de qualsevol actuació que considerem lesiva per als drets i interessos del FC Barcelona.