Joan Laporta, protagonista als mitjans nord-americans

Joan Laporta, protagonista als mitjans nord-americans

El president del FC Barcelona ha ofert durant tota la gira diverses entrevistes als principals diaris i televisions del país nord-americà

La visita del FC Barcelona als Estats Units ha generat una gran expectació mediàtica. La millor demostració d'aquest fet és que Joan Laporta, president del FC Barcelona, ha estat protagonista als principals mitjans nord-americans durant les dues setmanes que ha durat la gira blaugrana pel territori.

La primera de les entrevistes de Joan Laporta als Estats Units va tenir lloc a Miami, primera parada del Barça a la gira, i li va fer una llegenda culer: Hristo Stóitxkov. L’històric ‘8’ blaugrana és presentador i conductor d’alguns programes d’Univisión.

Després, el president del FC Barcelona va ser entrevistat per Kevin Baxter, responsable dels continguts de futbol del Los Angeles Times, així com per la cadena de televisió ESPN, en una trobada que va tenir lloc a Las Vegas.

Carolina De Las Salas, d'ESPN, amb Joan Laporta.

A Dallas Joan Laporta va atendre Forbes, la revista especialitzada en el món dels negocis i les finances, coneguda per elaborar anualment la llista dels clubs de futbol més valuosos del món. En aquest cas, va ser Michael Ozanian qui va poder compartir una estona amb al president del FC Barcelona.

Ja a Nova York, Joan Laporta va visitar els estudis de televisió de CBS, ubicats al carrer 57 de Manhattan, on va repassar tant l’actualitat de Club com l’esportiva. El mateix va fer al The New York Times, on va poder visitar les oficines abans de ser entrevistat per Tariq Panja. També va atendre Goal.com.

Més enllà del president, els futbolistes del primer equip també han estat protagonistes als mitjans nord-americans. Ells van atendre, entre d’altres, ESPN, Univisión, Bleacher Report, Miami Herald, Telemundo o Fox Sports

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut