El Barça llança la seva nova campanya ‘MÉS QUE’

El Barça llança la seva nova campanya ‘MÉS QUE’

El FC Barcelona posa en valor les singularitats que el fan ‘Més que un Club’ i que l’han convertit en una entitat única arreu del món

El Barça és ‘Més que un Club’. I així se’l reconeix a tot el món gràcies a la seva singularitat derivada d’un estil de joc propi, de la seva vocació multiesportiva, del seu model de propietat únic i del fet de comptar amb un centre d’excel·lència formativa d’esportistes de referència com la Masia. També per la seva aposta per l’esport femení, el seu compromís social canalitzat a través de la Fundació Barça, la seva cerca constant de la innovació amb el Barça Innovation Hub, i la seva convicció a l’hora d’actuar seguint uns valors,  així com per l’orgull per les seves pròpies arrels vinculades a Barcelona i Catalunya.

De cara a la nova temporada, el Barça vol reafirmar aquests pilars que l’han convertit en una entitat única en els seus més de 120 anys d’història, i llança la campanya ‘MÉS QUE’. En aquesta, el lema del Club es reinterpreta per remarcar que el Barça és ‘Més que guanyar o perdre’, ja que guanyar amb un estil de joc propi és tan important com la victòria, ‘Més que talent’, en referència a la Masia, una escola de vida que ofereix una formació 360º, ‘Més que gènere’, atès que promou l’esport femení des del 1970, ‘Més que 11 jugadors’, en al·lusió a totes aquelles persones i nens que formen part dels programes d’acció social que l’Entitat ha posat en marxa arreu del món per contribuir a una societat millor,  ‘Més que gols’, ja que en la seva vessant multiesportiva també compta, per exemple, encistellar.... Així mateix, la campanya fa referència a moments difícils viscuts pel Club, a les veus dels aficionats i dels socis que s’han sentit a les urnes i també al camp, al seu passat i la seva tradició i posa en valor que és una entitat amb un caràcter universal, oberta, i que transcendeix a moments i persones gràcies a la seva història de persistència, superació i de sana ambició.

I és justament per aquest caràcter universal, que el Club aposta per emmarcar la presentació de la nova equipació 2021/22 sota aquesta campanya, ja que la samarreta és un dels elements que identifiquen el Barça arreu del món i que uneixen els culers sota els colors blaugrana.

El Barça estrena l’acció 'MÉS QUE’ amb una peça audiovisual que inclou referències a la nova equipació, que és ‘Més que una samarreta’, amb un disseny que evoca tots aquests elements distintius en inspirar-se en l’escut del Club, símbol dels seus valors i les seves arrels. Una peça per a la qual s’ha compost, a més, un nou cant en què es combina el català, el castellà i l’anglès, en al·lusió al caràcter obert del Club i al seu desig de servir de punt de trobada, i que convida els aficionats a unir-se per un món millor.

D’aquesta manera es dona el tret de sortida a una campanya que preveu, a més, la realització de diferents accions al llarg de la propera temporada, alineades amb els valors del Club.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut