El Barça s’inspira en el seu escut per a la nova samarreta

El Barça s’inspira en el seu escut per a la nova samarreta

La samarreta estarà disponible en exclusiva a partir del 16 de juny a les Barça Stores i a l’e-commerce del Club, i a partir del dia 21 de juny també a la resta de canals habituals

La nova equipació mostra l’escut del Barça en la seva màxima expressió. Així, a la part davantera a l’alçada del pit hi ha la silueta de la Creu de Sant Jordi, patró de Barcelona, i de la senyera. Dos elements que defineixen la identitat del Club, lligada a la ciutat de la que  l’Entitat porta el nom i a Catalunya.  En aquesta ocasió, però, aquests dos elements es reinterpreten amb els colors blaugrana, mentre que en la part inferior es mantenen les tradicionals franges verticals, que en aquesta ocasió s’estilitzen per donar un toc més actual al traçat.

D’altra banda, en les seves tonalitats originals, l’escut del Barça destaca sobre el pit, a l’esquerra,  mentre que a la dreta es manté el logo de Nike en blanc. Al dors, just sota el coll, se situa la bandera de Catalunya, mentre que aquesta temporada el nom dels jugadors, el número i el logo d’UNICEF estaran estampats també en color blanc.  

La samarreta estarà disponible tant amb el logo de Rakuten, main partner de l’equip masculí, com amb el de STANLEY, patrocinador principal del Barça Femení, a la part frontal. Completen l’equipació els pantalons, amb un camal blau i l’altre grana, i les mitgetes amb cercles  horitzontals en les mateixes tonalitats, amb el nom del Barça brodat en blanc i el swoosh de Nike a sota.

La nova equipació es posarà a la venda a les 09.00 am (CET) del dia 16 de juny en exclusiva a l’e-commerce del Club i a les Barça Store de Passeig de Gràcia, Aeroport T-1, La Roca Village i Camp Nou. Mentre que a partir del dia 21 de juny, la samarreta també estarà disponible a la resta de canals de venda habituals. Per primer cop, a més, es comercialitzaran també els pantalons de l’equip femení, juntament amb els del masculí. 

Caràcter sostenible

L’aposta del Club i de Nike per la sostenibilitat també ha estat un dels elements clau a l’hora de produir l’equipació, perquè s’ha utilitzat polièster 100% reciclat, obtingut a partir d’ampolles de plàstic reciclades que es fonen per obtenir un fil molt fi. D’aquesta manera, s’obté un teixit que permet el millor rendiment en la pràctica esportiva i que té menys impacte en el medi ambient.

‘Més que un Club’, més que una samarreta

Atès que la samarreta és un dels elements que identifiquen els culers i que permet als aficionats vestir els colors blaugrana arreu del món, el Club ha volgut emmarcar el llançament de la nova equipació sota el paraigües de la nova campanya ‘MÉS QUE’, presentada també avui per a la propera temporada i que recull els pilars que fan del Barça una entitat única arreu del món i que el fan ser ‘Més que un Club’: un estil de joc propi, una vocació multiesportiva, l’aposta per l’esport femení, un model de propietat únic, la Masia, el compromís social canalitzat a través de la Fundació Barça, l’aposta per la innovació amb el Barça Innovation Hub, els valors i l’orgull per les pròpies arrels. 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut