El FC Barcelona promociona Catalunya com a destinació turística durant la gira al Japó

El FC Barcelona promociona Catalunya com a destinació turística durant la gira al Japó

A través de l’app ‘Legendary Barça Fans’, els aficionats japonesos podran aconseguir diferents premis com ara entrades per als partits o el sorteig d’un viatge a Catalunya

L’estada del FC Barcelona al Japó amb motiu del FC Barcelona Japan Tour 2019 Presented by Rakuten s’ha convertit en una nova oportunitat perquè el club col·labori en la promoció de Catalunya com a destinació turística, en el marc del seu acord amb l’Agència Catalana de Turisme.

La campanya Legendary Barça Fans, inspirada en el joc de realitat virtual Legends of Catalonia, és una aplicació mòbil que es pot descarregar en territori japonès i des d’on es llançaran diferents reptes als aficionats. Els guanyadors de cada repte aconseguiran diferents premis, ja siguin entrades per als partits de la Rakuten Cup o samarretes firmades pels jugadors i entraran en el sorteig d’un viatge a Catalunya. 

 Els reptes portaran els aficionats a gravar-se cantant l’himne del FC Barcelona a l’estil karaoke, a ballar una coreografia o buscar el drac de Sant Jordi i fotografiar-lo a través de tecnologia de realitat augmentada. L’app Legendary Barça Fans permetrà als usuaris personalitzar les seves gravacions amb filtres basats en els colors culers i els paisatges de Catalunya i a més, està previst que els millors vídeos dels dos primers reptes es puguin reproduir per les pantalles gegants dels estadis durant els partits contra el Chelsea a Tòquio (23 de juliol) i davant del Vissel Kobe a Kobe (27 de juliol).

La marca Catalunya també estarà present al polo de passeig dels jugadors i staff del primer equip i en els camps d’entrenament on s’entrenin els homes de Valverde.

Messi, Piqué, Suárez, Ter Stegen i Sergi Roberto, protagonistes d’un còmic

Aprofitant l’estada del Barça al Japó, des del FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme s’ha creat un còmic amb Lionel Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Marc-André ter Stegen, Sergi Roberto i el drac de Sant Jordi com a protagonistes. En aquest còmic, que té com a punt de partida els jugadors preparant-se per marxar de gira, la trama transcorre tant al Japó com a Catalunya mostrant il·lustracions de diferents punts d’interès turístic que apareixen al joc Legends of Catalonia.

Projectant Catalunya des del 2012

L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona mantenen una estreta col·laboració des del 2012 per aprofitar les sinergies entre les dues institucions per promoure Catalunya com a destí turístic de referència. Aprofitant els desplaçaments europeus de l’equip, les gires de pretemporada o les finals, es realitzen presentacions i actes conjuntament en les ciutats on es disputen els partits.

 

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut