Quant de temps porta formant part dels serveis VIP del FC Barcelona?

Beko és Partner Premium del FC Barcelona i pertany al serveis Hospitality des de que es va signar el contracte de patrocini de 4 anys de durada a principis de la temporada 2014/2015.

A què es dedica la teva empresa?

Beko és la marca internacional d’Arçelik Group. Les nostres línies de producte inclouen grans electrodomèstics, aparells d’aire condicionat i altes aparells més petits. Beko és la segona marca més gran d’Europa d’electrodomèstics i ha estat la marca que més ha crescut en tot el mercat Europeu en els últims set anys.

Vull destacar la professionalitat del staff del serveis VIP del Barça

Li han servit els serveis VIP del FC Barcelona per realitzar negocis? networking?

A Beko, amb seus a més de 100 països de tot el món, distribuïm les nostres entrades Hospitality per a que tots ells puguin tindre l’oportunitat de gaudir d’un partit del Barça i de visitar el Camp Nou acompanyats dels seus hostes més importants. Beko Sudàfrica va visitar recentment Barcelona i van tindre l’oportunitat de gaudir del partit entre el FC Barcelona i el Leganés.

 

Quin servei li agrada més del FC Barcelona Hospitality?

Hem va agradar molt l’accés a la zona VIP, on vam poder interactuar amb molta altra gent mentre gaudíem del servei de càtering. Normalment, aquest servei només el trobem dintre de la mateixa llotja, no obstant, m’agrada molt més aquest concepte. També vull destacar la gran professionalitat del staff del serveis VIP del Barça.

Recomanaria FC Barcelona Hospitality a altres empreses? ¿Per què?

Sens dubte. Va ser una experiència fantàstica i definitivament m’agradaria tornar a gaudir dels serveis VIP del FC Barcelona. Un cop a l'estadi el servei és magnífic i tot evoluciona d’allò mes bé.