L’equip ha arribat a Pardubice i els de Marc Carmona han fet una suau sessió d’entrenament
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça Alusport ja ha arribat a la República Txeca. Després d’un viatge una mica més llarg del previst, els blaugranes han arribat a Pardubice al voltant de les sis de la tarda. L’avió que els havia de portar fins a Praga ha sortit amb una hora de retard i això ha fet que l’equip arribés més tard del previst a la capital de la República Txeca. Tot just arribar, els jugadors han berenat una mica per poder fer una sessió d’uns 90 minuts i preparar el primer partit de dimecres.
L’equip no s’ha pogut exercitar a la pista de joc perquè l’organització estava acabant els últims detalls per a la UEFA Elite Round. Dimarts al migdia, els de Carmona ja podran entrenar-se a la pista on es jugaran els partits.
L’ambient a la expedició ha estat de bon humor durant tot el viatge. Fins i tot en el trajecte de dues hores que l’equip ha hagut de fer en bus des de Praga fins a Perdubice. El porter Paco Sedano ha estat l’animador del viatge i s’ha encarregat de posar la música per a tots els companys al bus.El Barça Alusport ja ha arribat a la República Txeca.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç